Przyjdź na największe spotkanie praktyków z branży marketingu online, nowych technologii, sprzedaży internetowej, konwersji, analityki i optymalizacji.
Już 5 i 6 października w Warszawie, odbędzie się In Digital Marketing, wydarzenie skierowane do specjalistów i pasjonatów z obszaru marketingu online, digital marektingu, nowości w digitalowym świecie – takich jak internet of things czy wearable technology, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, optymalizacji, konwersji i sprzedaży online.
Tematy i zagadnienia
Podczas wydarzenia prelegenci z zagranicy i Polski odpowiedzą na wiele nurtujących pytań, między innymi:
- Jak marketing automation wpłynie na branżę social media?
- Jak zwiększyć szansę na powodzenie inwestycji w nowe produkty i usługi?
- Customer Experience: w jaki sposób spełnić oczekiwania konsumentów cyfrowych?
- How (Content) Marketing Works at a Publisher!?
- „Video jest najlepsze, video jest wszędzie!” – I co z tego?
- Wearable technology – co, jak i dlaczego?
- Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?
Podzielą się także swoim doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami, wśród zagadnień:
- Praktyczne podejście do atrybucji
- Design Thinking in brand and digital projects
- The Power from Within
- Managing social at scale – how big brands can streamline their complex social media activity.
- Digital Transformation – proces transformacji organizacji oraz rola experience design
- Rozkochaj w sobie klienta, czyli 7 złotych zasad skutecznego email marketingu
- YouLead Sales & Marketing Automation – nie trać już nigdy więcej szans sprzedażowych na swojej stronie www
- Segmentacja, scoring, lejek – czyli jak rozgrzać leady żeby zwiększyć sprzedaż dzięki marketing automation
- Synergia analityki i SEM dla skutecznego otwierania, podgrzewania i domykania ścieżki konwersji
- Zwiększanie sprzedaży online poprzez personalizacje i optymalizacje w czasie rzeczywistym – case studies
- Jak Internet of Things może podbić serca i rozumy konsumentów
- How established businesses can disrupt themselves and stay relevant
Dodatkowo na wszystkich uczestników czeka przygotowana strefa chill-out, gdzie będzie można odpocząć, napić się świeżo palonej kawy, porozmawiać z pozostałymi uczestnikami oraz strefa expo z licznymi atrakcjami.
Informacje organizacyjne
- Kiedy: 5-6 października 2016
- Gdzie: EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego, Warszawa
- Godzina: od 9.00
- Merytoryka: 2 sceny, blisko 60 wystąpień
- Cena: 2 dni od 549 zł netto za osobę
- Formularz rejestracyjny na stronie wydarzenia: www.inDM.pl
źródło: informacja organizatora