iSpot wprowadza pakiet usług serwisowych

Urządzenia Apple’a ze wsparciem w serwisach iSpot! Od 1 czerwca w salonach iSpot w całej Polsce można korzystać z szeregu usług dodatkowych.

Kupiłeś iPhone’a, iPada, Maca lub Apple Watcha i nie wiesz, jak skonfigurować urządzenie? Masz pytanie z zakresu funkcjonowania systemu iOS czy OSX i potrzebujesz wsparcia?  A może chcesz zaoszczędzić swój czas?

Od 1 czerwca w salonach iSpot w całej Polsce można korzystać z szeregu usług dodatkowych. Pakiet usług składa się z 28 elementów o różnym stopniu skomplikowania, takich jak diagnostyka urządzenia pogwarancyjnego, konsultacje z zakresu obsługi aplikacji oraz iTunes, instalacja folii czy przycinanie kart SIM. Klienci, którzy kupią iPhone’a, iPada, Maca lub Apple Watcha salonach iSpot mogą skorzystać z wybranej usługi serwisowej za 1 zł.

Cennik usług dodatkowych w iSpot Polska (stan na czerwiec 2016 r.)
Cennik usług dodatkowych w iSpot Polska (stan na czerwiec 2016 r.)

Oferta skierowana jest do osób zainteresowanych bieżącą obsługą sprzętu (również pogwarancyjną), jak i do tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z urządzeniami Apple i potrzebują wsparcia w konfiguracji systemów.

Wydawać by się mogło, że obsługa iPhone’a czy Maca jest prosta – dla niektórych, szczególnie młodych użytkowników z pewnością tak. Proszę jednak pamiętać, ze naszymi klientami są też osoby, dla których korzystanie z nowoczesnych technologii jest umiejętnością nabywaną w wieku dorosłym, a nawet dojrzałym – mówi Tomasz Szczepański, Director of Retail iSpot Apple Premium Reseller. Im dedykujemy cały pakiet startowy wiedzy i konsultacji, a także wsparcie  eksperckie – cyfrowa edukacja to potrzeba rynku, z którą jako iSpot silnie się identyfikujemy.

Lista salonów, regulamin promocji oraz wykaz usług wraz z cenami znajduje się na stronie internetowej sklepu.

źródło: informacja prasowa