Nowa reklama Androida jest piękna w swojej prostocie

Google udostępniło niebanalnie prostą i przemawiającą reklamę swojego mobilnego systemu Android.

Reklama systemu Android pt. „Monotune” z serii „be together. not the same.”

Na kanale YouTube Androida pojawił się właśnie najnowszy spot reklamowy systemu Android z serii „Be together. Not the same.”. Reklama tym razem ma głębsze przesłanie i bardziej ambitne.

Przekaz jest jeden – pokazać w jaki sposób firma postrzega swoją platformę mobilną, a także w jaki sposób postrzega swoich konkurentów. Spot zatytułowany jest „Mountune”, w którym pianista gra melodię w dwóch wersjach: jedną z użyciem wszystkich klawiszy i różnych nut, a drugą na specjalnym fortepianie, na którym każdy klawisz to ta sama nuta…

Zobacz także: Ludzie-Palce w nowej reklamie Androida

W reklama nie ma lektora, pojawiają się za to napisy, poniżej w oryginale: A piano has 88 keys. Each one is different. But what if they were all the same? To find out, we took apart a piano and reengineered it so that it only plays one note: Middle C.

Co można przetłumaczyć: Fortepian posiada 88 klawiszy. Każdy z nich jest inny. Ale co by było, gdyby wszystkie byłyby takie same? Aby się dowiedzieć użyliśmy specjalnego fortepianu, który gra tylko jedną nutę: środkowe C.

Pod koniec reklamy, pianista gra na przemian na obu fortepianach, dzięki czemu możemy docenić to, jak pięknie brzmi muzyka, kiedy klawisze są różne od siebie. Reklama nie jest najlepszym przykładem na pokazanie różnić między systemem iOS i Androidem, bardziej stwierdzeniem Google’a na temat tego, czym Android ma być.

Zobacz reklamę i podziel się w komentarzu, jak Ty odbierasz ten przekaz?

Zobacz także making-off tego spotu, czyli jak kręcono „Monotune”:

źródło: Google, 9TO5Google – Google’s latest Android ad is just as beautiful as it is simple (Video)