Raport – Mobile w realu 2016

Pierwsza edycja raportu „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok.

Okładka raportu Linteri: "Mobile w Realu - Cyfrowy dialog z fizycznym konsumentem"

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok. Do współpracy nad raportem zaproszono firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych. W raporcie znajdziesz również liczne praktyczne porady i wskazówki pochodzące od ekspertów w swoich dziedzinach, poparte wdrożonymi projektami.

Idea powstania raportu narodziła się, gdy zdano sobie sprawę, że marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami.

Co znajdziesz w raporcie „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym”?

Tak powstała seria artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. Autorzy raportu postanowili połączyć swoją wiedzę oraz swoich partnerów w jeden raport, w którym znajdziesz nie tylko informacje o beaconach, ale zapoznasz się również z takimi zagadnieniami jak:

  • wykorzystanie Wi-Fi w marketingu,
  • sposoby promocji aplikacji mobilnych,
  • przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych,
  • wykorzystanie mediów społecznościowych.

Główną funkcją raportu jest edukacja rynku. Dowiesz się, jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych. Znajdziesz odpowiedź na pytanie: Jak zaoferować Twoim konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? oraz szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w między innymi centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach. Ponadto, przeczytasz również o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. Omówiono kwestię połączenia danych z offline i online – remarketing lub retargeting. A na koniec, autorzy antycypują, starając się wyróżnić główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym.

Raport: Mobile w Realu 2016 (Linterii)

Do współpracy nad raportem zaproszone zostały firmy, które zajmują się:

  • analityką – firmy JustWIFI, Snapp
  • promocją aplikacji mobilnych – firma adrino
  • dom mediowy MEC – doradza klientom, jak wykorzystywać technologie w swoich obiektach
  • producent beaconów firma Kontakt.io – ponad 10 tys. klientów z całego świata
  • Polska Rada Centrów Handlowych – ocena minionego roku i przewidywania branży na rok 2016

Zobacz także: Czy beacony zrewolucjonizują dzisiejszą rzeczywistość?

Jest to pierwsza edycja raportu, w planach jest wydanie jego kontynuacji z opisem kolejnych udanych case studies. Serwis mobiRANK.pl jest partnerem medialnym raportu, dlatego tym bardziej zachęcamy do pobrania raportu.

Zapraszamy do lektury! Czekamy na Wasze komentarze.

Pobierz najnowszy raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” i zdobądź wiedzę o najnowszych technologiach mobilnych stosowanych w fizycznym handlu. Wystarczy udostępnić tweeta lub podać swój adres e-mail.

źródło: informacja prasowa Linteri