Niektórzy użytkownicy nie mają dostępu do niektórych usług Apple’a, w tym App Store, iTunes Store, Mac App Store i inne.
Niektóre usługi firmy Apple nie są dostępne dla wielu użytkowników na świecie. Firma zaktualizowała również swoją stronę ze stanem usług i rzeczywiście pojawiły się większe, globalne problemy z dostępnością.
Wielu użytkowników skarży się na brak możliwości pobrania lub zakupu aplikacji ze App Store oraz utworów muzycznych z iTunesa. Apple zaktualizowało swoją oficjalną stronę internetową ze Stanem systemu usług Apple, sklepów i iCloud. Na stronie można przeczytać, że część użytkowników jest może mieć problemy z dostępem do sklepu App Store. W moim przypadku nie działa iMessage – brak możliwości aktywacji usługi, ale nie jest to zaznaczone w dzienniku firmy na stronie.
Usługi, które są zaznaczone na żółto, to te, z którym możesz mieć problem i Apple pracuje nad rozwiązaniem. Sa to: App Store, Apple TV, iTunes Match, iTunes Store, iBooks Store, iTunes w chmurze, Mac App Store.
Awaria rozpoczęła chwilę przed 16.00 i wciąż trwa.
Jeśli masz inny problem niż zaznaczony na żółto, skontaktuj się ze wsparciem Apple’a.
źródło: Apple – Stan usług Apple – status
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.