Dlaczego Snapchat potrzebuje rozmów głosowych?

Wszystko wskazuje na to, że w Snapchacie powinna być dostępna funkcja rozmów głosowych i wideo (VoIP).

Od jakiegoś czasu pojawiają się plotki, że Snapchat pracuje nad wprowadzeniem funkcji umożliwiającej wykonywanie wideorozmów i rozmów głosowych VoIP.

Według badania przeprowadzonego przez Global WebIndex wśród użytkowników aplikacji Snapchat, prawie 50% snapchatterów korzysta z usług VoIP każdego miesiąca. Widać zatem, że istnieje duże zapotrzebowanie i potencjał na wprowadzenie funkcjonalności umożliwiającej wykonywanie internetowych rozmów głosowych i wideo w aplikacji Snapchat.

Przeczytaj również: Wideorozmowy na Snapchacie?

Dlaczego Snapchat powinien mieć własną usługę VoIP? mobigrafika
Dlaczego Snapchat powinien mieć własną usługę VoIP?

Istotne jest to, że wśród głównej konkurencji Snapchata, funkcja rozmów jest od dawna powszechnie dostępna. Sprawdźmy zatem, jaki procent użytkowników aplikacji Snapchat korzysta z innych usług VoIP? 

  • Facebook Messenger: 72%
  • Skype: 44%
  • Google Hangouts: 22%
  • Viber: 18%
  • LINE: 16%

Zobacz także: Jak włączyć animowane filtry w aplikacji Snapchat?

źródło: GlobalWebIndex – Why Snapchat needs VoIP Calling