Klienci detaliczni robią zakupy opierając się coraz częściej na technologii mobilnej – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Nowe technologie mają ogromny wpływ na każdy aspekt naszego życia – wpływają także na to co, jak i gdzie kupujemy oraz jakie formy płatności najchętniej wybieramy.
Technologia mobilna oferuje wiele możliwości zakupowych zarówno dla sprzedających jak i klientów. Płatności mobilne są coraz bardziej popularne i wygodniejsze niże płacenie fizycznymi pieniędzmi czy karta kredytową. Już 65 proc. internautów na świecie jest skłonnych używać cyfrowych lub mobilnych kuponów zniżkowych w sklepach – a 18% rzeczywiście używa ich w sklepach i punktach usługowych. Już 15 proc. klientów na całym świecie używa płatności mobilnych!
Smartfon służy także jako sufler przy zakupach w fizycznym sklepie. Wolimy sprawdzić cenę w sieci zanim rzeczywiście kupimy coś droższego. Obecnie aż 43% klientów nie wybiera się na zakupy bez smartfona, a 66% używa połączenia z internetem w sklepie, aby sprawdzić lepsze oferty.
Zobacz także: Czy smartfony zastąpią gotówkę i karty kredytowe?
Sprawdź poniższą infografikę, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak technologia cyfrowa oraz mobilna zmieniła sposób w jaki robimy zakupy w sklepie?
źródło: Synchrony Financial przez Business Insider – Digital technology is fundamentally changing the way we shop today