Supercell z Apple w kampanii Światowego Dnia AIDS 2015

Z okazji Światowego Dnia AIDS 2015, firma Supercell została partnerem Apple’a w kampanii RED w App Storze.

Supercell i Apple w kampanii RED z okazji Światowego Dnia AIDS 2015

Już po raz kolejny Apple uruchamia kampanię związaną z odbywającym się 1 grudnia Światowym Dniem AIDS. W zeszłym roku do kampanii przyłączyło się 25 różnych aplikacji mobilnych, wspierając kampanię RED i przekazując dochody z aplikacji na walkę z tą chorobą.

Dzisiaj, w przeddzień 1 grudnia, w sklepie App Store pojawiła się specjalna czerwona sekcja (Supercell)RED – związana ze Światowym Dniem AIDS 2015. Tym razem kampania jest nieco skromniejsza, ale za to partner akcji bardzo popularny. Gry mobilne Supercell cieszą się dużą popularnością, a dochody z trzech hitów na iOS-a mogą bardzo wesprzeć akcję.

TW kampanii RED biorą udział trzy gry mobilne, których nie trzeba nikomu przedstawiać: Clash of Clans, Boom Beach i Hay Day.

Każdy z tytułów jest bezpłatny, ale w grze można dokonywać zakupów. Clash of Clans jest jedną z trzech najbardziej dochodowych gier na iOS-a w sklepie App Store. Apple będzie oddawać 100 proc. przychodów z tych gier, dokonanych do 4 grudnia 2015 r. do godz. 4.00 pm (GMT), czyli 17.00 czasu polskiego. Wystarczy zakupić jeden z pakietów: (Pile of Gems)RED Pack w grze Clash of Clans, (Pile of Diamonds)RED w grze Boom Beach albo (Bag of Diamonds)RED w grze Hay Day, aby wesprzeć fundację Global Fund to fight AIDS.

Sekcja specjalna (Supercell)RED w App Store

Każdy zakup będzie również premiowany specjalnym przedmiotem w grze. Światowy Dzień AIDS oficjalnie rozpoczyna się 1 grudnia, z tej okazji Apple najprawdopodobniej uruchomi jeszcze więcej akcji wspierających kampanię.

Każda z gier biorących udział w akcji możesz pobrać na iPhone’a lub iPada, klikając na poniższe odnośniki:

źródło: App Store – (Supercell)RED