Infografika: dla 75% klientów iPad Pro jest zbędny, a iPad 2 wciąż ma się dobrze w 2015 roku!
iPad Pro jest najnowszym modelem tabletu Apple’a, wydanym w 2015 roku. jest to największy i najlepszy iPad, jaki do tej pory został wydany przez firme z Cupertino. Jenak dla kogo jest duży iPad Pro? To dobre pytanie, ponieważ nie jest to mały wydatek, co między innymi czyni go wciąż niszowym produktem.
Serwis CompareMyMobile wydał infografikę, która rzuca nieco światła na temat handlu iPadami i popycie na poszczególne modele. Okazuje się, że ponad 3/4 osób uczestniczących w badaniu nie widzi w tym momencie potrzeby zakupu iPada Pro.
iPad Pro został stworzony z myślą o profesjonalistach i klientach biznesowych – 57% właścicieli iPada Pro używa go jednak w domu, w porównaniu do zaledwie 1,9% osób, które korzysta z niego w celach biznesowych.
Ashley Turner, współzałożyciel i dyrektor CompareMyMobile, uważa, że Pro iPad może zwrócić uwagę użytkowników komputerów PC i tych fanów, którzy będą chcieli zaktualizować swój sprzęt do najnowszego modelu. Ciężko przewidzieć, czyje serca zdobędzie najnowszy iPad Pro. Święta Bożego Narodzenia są już na horyzoncie, a to doskonały czas na zrobienie takiego prezentu swoim bliskim. Czy gadżet w postaci iPada Pro „zmieści” się pod choinką w wielu domach?
Tymczasem dane wskazują, że iPad 2 jest najczęściej sprzedawanym modelem iPada w 2015 roku i stanowi 30,5% udziału w handlu iPadami. Cena pierwszej generacji iPada spadła w tym roku z kolei aż o 50 proc. iPad mini odnotował najwększy spadek (38,5% od początku roku), podczas gdy iPad Air 2 o ponad 32 proc.
źródło: phoneArena – Infographic: 75% of customers think the iPad Pro is redundant, but the iPad 2 is the most traded-in iPad of 2015 od CompareMyMobile.