Wreszcie! Wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile wprowadza innowacyjną ofertę #FREEMIUM z darmowymi pakietami minut, SMS-ów i internetu mobilnego.
Najnowsza oferta Virgin Mobile nazawa #FREEMIUM to obecnie jedyny taki produkt na polskim rynku telekomunikacyjnym, w którym oferowane są za darmo pakiety na transfer danych, minuty rozmów i SMS-y. Operator rozpoczyna również nową kampanię promującą, w której ponownie pojawia się przebojowa GIGAbabcia w nowej odsłonie.
Czym jest oferta #FREEMIUM?
#FREEMIUM jest połączeniem całkowicie darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych komponentów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymują:
- 300 MB transferu danych,
- 30 minut rozmów,
- oraz 30 SMS-ów.
Bez żadnych opłat i bez umowy. Pakiet ważny jest 30 dni i odnawia się co miesiąc.
Po wyczerpaniu darmowego #FREEMIUM, użytkownicy mogą płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za #PÓŁDARMO. To – między innymi – paczka nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci, komórkowych i stacjonarnych, za 19 zł. Zależnie od zapotrzebowania, przygotowano pakiety różnej wielkości. To elastyczność, dzięki której użytkownicy mogą zakupić minuty, SMS-y i transfer danych w ilości, jaka odpowiada ich faktycznemu zapotrzebowaniu.
— Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.
Oferta dostępna będzie od jutra (15 października 2015 r. dla obecnych i nowych abonentów Virgin Mobile. Co ciekawe, ważność konta przedłużana będzie przez wysłanie darmowego SMS-a, a nie jak przyzwyczaili nas operatorzy płatnym doładowaniem.
Kampania reklamowa
Cała koncepcja rewelacyjnie współgra z hasłem „Daj się rozpieścić!”, które od jakiegoś czasu pojawia się w kampaniach Virgin Mobile. Operator chce rozpieszczać swoich klientów właśnie poprzez oferowanie wyjątkowo dobrych usług. Główną postacią spotów dot. #FREEMIUM jest przebojowa GIGAbabcia oraz grono jej dziwacznych GIGAwnuczków. Bohaterka porusza dla nich niebo i ziemię, bawi się na dyskotece czy czatuje na Tinderze.
Kampania oferty Freemium obejmuje spoty telewizyjne, outdoor w największych polskich miastach i ich okolicach, a także promocję online – głównie kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię To. Produkcja zlecona została Film Fiction, a reżyserią zajął się Filip Syczyński. Planowanie kampanii telewizyjnej zlecono Mindshare, a online’u – Marketing Wizzards oraz Lubię To.
Więcej już jutro na stronach internetowych z ofertą Virgin Mobile.
źródło: informacja prasowa Virgin Mobile Polska