Apple nagrało specjalną reklamę telewizyjną iPhone’a 6 na rynek indyjski.
Hasło z indyjskiej reklamy iPhone’a 6 Apple’a: Wiemy, jak trudno jest czekać na coś specjalnego, odnosi się do tradycyjnej ceremonii ślubnej w Indiach.
Indyjska reklama iPhone’a to wplecenie nowości technologicznych do tradycyjnych zaślubin, ale jest to również próba wyraźnego przesłania, że technologia przeplata się z tradycją i jest obecna w każdym momencie naszego życia.
Reklamę możesz obejrzeć poniżej.
W Indiach, telefony firmy Apple zawsze były uważane za niszowe i drogie. Pomimo swoich zalet, Apple nigdy nie było w stanie stać się znaczącym graczem na tym rynku.
Regionalna reklama tylko dla Indii ma być przełamaniem bariery i ugryzienie większego kawałku tortu na rynku smartfonów w tym kraju. Spot emitowany jest w komercyjnej telewizji indyjskiej, dystrybutorem jest Ingram, za scenariusz odpowiada Leo Burnett India. Agencja Red Ice Film wyprodukowała spot pod okiem reżysera Vikramaditya Motwane.
źródło: The Indian Express – Apple’s iPhone 6 TV ad for India is all about bringing down barriers

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.