Sprzedaż Apple Watcha spadła o 90 proc.

Zegarek Apple Watch sprzedaje się coraz słabiej, od dnia premiery sprzedaż smartwatcha Apple’a zmalała o 90%.

Spadek sprzedaży zegarka Apple Watch o 90 proc. (lipiec 2015)

Według analiz dostarczonych przez MarketWatch, sprzedaż zegarka Apple Watch spadła o 90%, w porównaniu z pierwszymi dniami sprzedaży.

W Stanach Zjednoczonych firma Apple sprzedaje mniej niż 20 000 zegarków dziennie. Opierając się na statystykach Slice Intelligence pod koniec czerwca było to mniej niż 10 000 sztuk. Jednak w dniu premiery sprzedano 1,5 mln smartwatchów Apple Watch. Wyliczając średnią sprzedaż dzienną wychodzi około 200 000 zegarków dziennie – więc nie jest tak źle. Największy popyt był oczywiście na samym początku i zdziwiłbym się, gdyby sprzedaż zaczęła rosnąć, zwłaszcza, że 2. generacja Apple Watcha jest już za rogiem.

Około 2/3 sprzedanych zegarków stanowił tańszy model Apple Watch Sport. Co ciekawe, ale i nie zadziwające Apple sprzedało do tej pory tylko 2 000 najdroższych, złotych Apple Watch Edition.

Apple ujawni już we wtorek 21 lipca 2015 r. oficjalne wyniki sprzedaży podczas konferencji podsumowującej 3. kwartał 2015 roku.

źródło: iClarified – Apple Watch Sales Down 90% From Launch? – chart