Kampania Samsunga „6 > 6” kontra iPhone

Nowa kampania marketingowa Samsunga Galaxy S6 i S6 edge pt. „6 > 6” to kolejne uderzenie w iPhone’a 6 i 6 Plus. Zobacz najnowsze filmy reklamowe skierowane w Apple’a.

Samsung Galaxy S6 edge vs iPhone 6 Plus (kampania 6 > 6)

To nie pierwszy raz, kiedy Samsung śmiało porównuje swoje produkty z produktami Apple’a stosując sprytne zabiegi marketingowe. Wszystko po to, żeby podkreślić walory swojego urządzenia poprzez pokazanie wad produktów Apple’a.

Czy tego typu zagrywki są skuteczne? Ciężko powiedzieć czy działają czy też nie. Coś w tym musi być skoro specjaliści od marketingu w Samsungu postanowili powrócić do tej strategii. Szkoda, że nie pokusili się o jakiś dowcipny element, tak jak to było w przypadku reklam na lotnisku (Właściciele iPhone’ów przytulają się do ściany w najnowszej reklamie Samsunga). Poniższe reklamy są po prostu nudne. W pierwszej reklamie z serii „6 > 6” Samsung pokazuje boczną krawędź zakrzywionego ekranu Galaxy S6 edge, którego iPhone nie ma i zapewne mieć nie będzie.

Zakrzywiony ekran Samsunga Galaxy S6 edge może wyświetlać kolorowe powiadomienia o nadchodzącym połączeniu dla wybranych kontaktów, lub powiadomienia z Facebooka. W reklamie słyszymy głos lektora, który mówi: Och, spójrz na krawędź Galaxy S6 Edge. Wyświetla kolory, gdy któryś z pięciu najważniejszych kontaktów do Ciebie dzwoni. Krawędź iPhone’a 6 niczego nie wyświetla. Ale za to ma funkcję wibracji. 

Drugi film uderza podwójnie w iPhone’a, pokazuje funkcję ładowania bezprzewodowego, która działa po umieszczeniu Galaxy S6 edge na ładowarce bezprzewodowej (indukcyjnej). Następnie wychwalana jest funkcja szerokokątnego aparatu (120 stopni) w Galaxy S6 i Galaxy S6 edge. Porównując dwa zdjęcia zrobione przez Samsunga i iPhone’a, koreańska firma zauważa, że „nana” nie została ucięta na zdjęciu zrobionych ich smartfonem.

Samsung promuje hasło „6 > 6”, a następnie dodaje na końcu każdej z reklam, że Nie wszystkie smartfony są sobie równe. Internauci to inteligentni ludzie, dla których Samsung mógłby się bardziej postarać i wymyślić na bazie dobrego hasła bardziej przewrotne filmy.

Co sądzisz o nowych reklamach? Daj nam znać w komentarzu.

źródło: iPhoneHacks