Nowa kampania reklamowa iPada

Apple wystartowało z nową kampanią reklamową Everything changes with iPad, skupiającą się na aplikacjach i akcesoriach na iPada.

Kampania Everything changes with iPad

Apple rozpoczęło nową kampanię marketingową iPada pod hasłem „Everything changes with iPad”, czyli wszystko zmienia się z (za sprawą) iPadem.  Specjalna strona internetowa Everything changes with iPad, oraz trwający 1 min 30 s film promujący, skupiają się na aplikacjach stworzonych na iPada, dzięki którym zmienia się codzienne życie ludzi.

Początek filmu to szybka lista rzeczy, które zmieniły się od czasu wydania pierwszego iPada, takie jak edukacja i funkcjonowanie przedsiębiorstw. Apple wymienia szereg aplikacji mobilnych i akcesoriów, które mają wpływ na komunikację między ludźmi i ich relacje, sposób poszerzania wiedzy, prowadzenia działalności gospodarczej i radość z życia …

Kampania Everything changes with iPad

Na specjalnych podstronach możecie zapoznać się bliżej z aplikacjami i akcesoriami, o których wspomniano w reklamie. Wszystko zostało podzielone na kilka obszarów: gotowanie, edukacja, małe firmy, podróże a nawet remonty. Każda strona zawiera zbiór aplikacji, które mogą pomóc użytkownikom w realizacji zadań z tych obszarów: Green Kitchen oraz Yummly z serii gotowanie, czy Square credit card reader oraz QuickBooks dla małych przedsiębiorstw.


Everything changes with iPad - Edukacja

Wszystkie aplikacje i akcesoria, oraz nową reklamę możesz zobaczyć na stronie internetowej Apple’a.

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj