Dlaczego mobile to trudny grunt dla marketera? – relacja

Kongres Mobilny za nami, zobacz galerię zdjęć i prezentacje z tegorocznej konferencji organizowanej przez Fundację Polak 2.0

Kongres mobilny 2015 - relacja

 

Blisko 400 gości odwiedziło Business Club na Stadionie Narodowym podczas Kongresu Mobilnego 15 kwietnia. Przyszli poznać najnowszych trendów, porozmawiać, posłuchać i wymienić się doświadczeniami – wszystko po to, by poznać i zrozumieć klienta mobilnego.

Redakcja serwisu mobiRANK również gościła na wydarzeniu i wróciliśmy bardzo zadowoleni! Szczególnie przypadła nam formuła wydarzenia – trzy otwarte sceny, na których o tej samej godzinie rozpoczynały się różne prezentacje, dzięki czemu każdy mógł w dowolnej chwili wybrać coś dla siebie.

Gratulujemy organizatorom i prelegentom dobrej roboty! I czekamy na kolejną edycję za rok!


Kongres Mobilny to kolejna inicjatywa Fundacji Polak 2.0, która koncentruje specjalistów z branży i pomaga stworzyć warunki do wymiany doświadczeń i opinii. Kongres odbył sie w tym roku po raz pierwszy, ale organizator wykorzystał dobre praktyki, jakimi posługuje się podczas organizacji wydarzeń z branży e-commerce; wystąpienia w formie case study, sporo przestrzeni do spotkań off the record i doskonały dobór gości.

Kongres mobilny - logo

Na trzech salach jednocześnie rozpoczęły się prelekcje praktyków branży mobile. Były case`y dotyczące współpracy pomiędzy twórcami aplikacji a klientem, nie mogło zabraknąć omówienia płatności mobilnych (m.in. Polski Standard Płatności – BLIK, Bitcoin), najciekawszych wdrożeń, akcji, kampanii mobile oraz stosunkowo nowych tematów typu Augmented Reality (Piotr Koźniewski, Maciej Schmidt) czy beaconów. Organizatorzy zafundowali nam 30 prezentacji i niestety ciągle trzeba było podejmować trudne decyzje, które wystąpienie interesuje nas na żywo (na szczęście prezentacje są nagrywane…).

Wszyscy Ci, którzy nie mogli zjawić się na Stadionie Narodowym mogą poczuć namiastkę wydarzenia oglądając prezentacje z Kongresu.

Zobacz prezentacje z Kongresu Mobilnego 2015

Prezentacje miały nie tylko przybliżać zagadnienia, ale również prezentować już funkcjonujące rozwiązania. Było o czym opowiadać, bo wśród prelegentów były osoby realizujące kampanie dla takich marek jak H&M, Żabka czy Answear.com – m.in. Karolina Skraba (Lubie.to), Andrzej Ogonowski (SMSAPI) czy Monika Mikowska (mobee dick). Również przedstawiciele powszechnie znanych gigantów, nie tylko działających stricte w mobile – Patryk Bukowiecki (Allegro), Arkadiusz Hodlik (Sony Mobile) czy Katarzyna Marciniak (Leroy Merlin).

Na temat postrzegania branży mobile oraz jej przyszłości można było porozmawiać z twóracami aplikacji, przedstawicielami branży e-commerce oraz ich klientami. W towarzystwie osób, które doskonale zdają sobie sprawę z tego jak szybko zmienia się kanał mobilny i ile jeszcze oferuje możliwości. Trzeba przyznać, że reakcje publiczności były bardzo żywe, po zakończeniu każdej prezentacji zadawano pytania, spierano się i komentowano. W takich momentach widać jak bardzo żywa jest to branża i jak wiele rzeczy budzi jeszcze skrajne emocje.

Zobacz galerię zdjęć z Kongresu Mobilnego 2015

fot. Fotograficzna Sekcja Specjalna

Posted by Kongres Mobilny on Friday, April 17, 2015

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj