CREAM asisstant – mobilny asystent na Androida

Nowa aplikacja mobilna CREAM assistant, to doskonały asystent mobilny dla przedsiębiorców i przeciętnego użytkownika.

CREAM assistant

W Google Play pojawiła się nowa, darmowa aplikacja biznesowa, pierwsza tego typu wspierającą budowę i utrzymywanie relacji z klientami. Jest narzędziem przede wszystkim dla osób mających wiele kontaktów telefonicznych dziennie.

CREAM asisstant to aplikacja łącząca w sobie funkcje organizera i mobilnego doradcy. W pełnej krasie widać to w momencie połączenia przychodzącego: aplikacja wyświetla na ekranie najważniejsze informacje o dzwoniącym, takie jak: ostatnie spotkania, ustalenia, rzeczy, które użytkownik obiecał dla niego zrobić, czy inne notatki. Dzięki temu użytkownik może zupełnie inaczej rozpocząć rozmowę: pogratulować awansu, zapytać o ostatnie zamówienie lub z góry odpowiedzieć na niezadane pytanie dotyczące podjętego zobowiązania. Buduje to relacje z klientem na zupełnie innym poziomie. Każdy z klientów poczuje się wyjątkowy i odniesie wrażenie, że jest się nim szczególnie zainteresowanym, a użytkownik aplikacji zawsze sprawia wrażenie przygotowanego do rozmowy.

Funkcjonalności aplikacji CREAM assistant

  • „Moje działania” – łatwa do utworzenia lista zadań do wykonania
    • planowane na dziś spotkania, rozmowy telefoniczne, itp.
    • sygnalizacja terminów przekroczonych
    • lista zadań zaplanowanych
    • możliwość edycji i szybkiego przesunięcia planowanego terminu
    • alerty
    • archiwum wydarzeń
    • dodawanie uczestników do spotkań
  • Lista kontaktów
    • możliwość wprowadzenia pełnych danych klienta lub współpracownika
    • szybkie wybieranie numeru, wysyłka e-maila lub SMS-a do wybranej osoby
    • możliwość podsumowania przebiegu rozmowy – sporządzenie notatki, planowanie kolejnych działań
    • lista kontaktów sortowana według ostatnich aktywności

aplikacja CREAM assistant aplikacja CREAM assistant

Zaraz po rozmowie CREAM assistant sugeruje sporządzenie notatki, zaplanowanie wydarzenia czy dodanie większej ilości informacji o rozmówcy, kiedy rozmowę mamy na świeżo w pamięci. Informacje te zostaną przypomniane podczas następnego kontaktu z daną osobą.

CREAM assistant jest prostą i intuicyjną w obsłudze aplikacją. Automatycznie uaktywnia się w momentach kiedy wsparcie prawdziwego asystenta jest potrzebne. Zwiększa to komfort pracy i jej efektywność. Każdy użytkownik, bez względu na stanowisko, może poczuć się jak prezes mający swojego przybocznego asystenta.

Potencjał aplikacji jest zauważalny, jeśli używa jej cały zespół, z którym współpracujemy. Możliwe jest współdzielenie wszystkich informacji o kontaktach, spotkaniach, efektach rozmów z innymi użytkownikami CREAM assistant w danej firmie. Taką możliwość daje przechowywanie i przetwarzanie danych w chmurze CREAM.zone.

CREAM assistant może działać jako osobna aplikacja lub być elementem większej całości, czyli rozwiązań z rodziny CREAM, takich jak CREAM sales czy CREAM care. Więcej informacji: www.tastecream.com

Aplikację można bezpłatnie pobrać w Google Play, klikając na poniższy przycisk:

Pobierz z Google Play

źródło: informacja prasowa ALAN Systems