Apple Watch jest gotowy do smartwatchowej walki, zobacz reklamę w piśmie Vogue.
Apple Watch nadal nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, ale Apple szykuje się już ze swoimi działaniami marketingowymi. Kampania najbardziej wyczekiwanego smartwatcha Apple’a pojawiła się w marcowym wydaniu magazynu Vogue.
Reklama zegarka to kilka stron w piśmie. Jedna z nich, to uwieliana przeze mnie prosta stylistyka, która jest najbardziej wymowna: biała strona i tylko logo WATCH (Apple Watch).
Na aż 7 stronach pisma zaprezentowano różne wersje Apple Watcha. Oprócz samego logo jest kilka zbliżeń zegarka w rzeczywistym rozmiarze. Dzięki temu czytelnicy mogą się lepiej przyjrzeć, czy zegarek zapojektowany przez zespół Jony’ego Ive’a będzie pasował do ich garderoby (sic!)
Poniżej możesz rzucić okiem na kilka ujęć z reklamami zegarka:
W Vogue zaprezentowano także złotą edycję Apple Watcha, dla miłośników tego metalu.
Apple Watch pojawił się w tym miesiącu także na okładce magazynu SELF. Jeśli chodzi o cenę zegarka to wciąż wiemy tylko tyle, że będzie zaczynała się o 350 dolarów w górę. Szczegółowe informacje a także data premiery mają być ujawnione na marcowym wydarzeniu Apple’a.
źródło: Cult of Mac, iDownloadBlog