Co drugi fan sportu ogląda sport online

Zobacz infografikę przedstawiającą szczegóły zachowań i demografię mobilnych i internetowych fanów sportu.

W przeprowadzonym przez GlobalWebIndex badaniu w 32 krajach na świecie, aż 1 na 3 internautów w wieku od 16 do 64 lat deklaruje, że jest fanem sportu.

Ze statystyk wynika, że w każdej grupie wiekowej to ok. jedna trzecia to fani sportu. ów. Różnice między częściami świata i przychodami też są minimalne. Wyraźna różnica widoczna jest dopiero, gdy przeanalizujemy płeć fanów – 44% mężczyzn twierdzi, że mocno interesują się sportem, w porównaniu do 22% kobiet.

Sport oglądany w telewizji nadal dominuje i internetowi fani sportu oglądają go ok. średnio 2,78 godziny dziennie  w stosunku do 0,87 godziny w telewizji online.


Niemniej wyraźnie widać, że w ciągu ostatniego miesiąca ponad połowa fanów oglądała sport w internecie:

  • 1 na 2 na PC lub laptopie
  • 1 na 3 na smartfonie
  • 1 na 5 na tablecie

Co więcej, jedna piąta z nich płaci za oglądanie programów sportowych online.

Kim są fani sportu, oglądający sport online?

Kim są fani sportu, oglądający sport online?

źródło: GlobalWebIndex – 1 in 2 Sports Fans Watch Coverage Online

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj