Google przygotowało specjalną promocję 2 darmowych miesięcy korzystania z usługi Muzyka Google Play dla nowych użytkowników.
Google ogłosiło w serwisie społecznościowym Google+ specjalną promocję na subskrypcję do swojej usługi muzycznej Google Muzyka Play.
Wszyscy, którzy jeszcze nie korzystali z serwisu lub aplikacji Muzyka Google Play, mogą skorzystać z okazji i wypróbować ją przez 60 dni nie ponosząc żadnych kosztów. Dzięki temu uzyskują dostep do pełnej oferty katalogu z muzyką, bez reklam, bez ograniczeń i z możliwością słuchania w trybie offline.
Jak wypróbować i korzystać z serwisu streamingowego przez 2 miesiące za free?
- Wejdź na stronę promocja 60 dni za darmo w Muzyka Google Play
- Zaloguj się na swoje konto Google
- Postępuj zgodnie ze wskazówkami
Jeśli nie maci skojarzonej karty ze swoim kontem Google, będziecie musieli dodać metodę płatności, aby aktywować subskrypcję Muzyka Google Play – All Access. Po upływie 2 miesięcy (60 dni) zostanie pobrana opłata 19,99 zł za miesiąc korzystania z usługi, chyba że przed upływem okresu promocyjnego zrezygnujecie z dalszej subskrypcji.
Aplikacja Muzyka Google Play dostępna jest na urządzenia z Androidem i iOS-em – przeczytaj więcej na temat usługi: Google Play Music dostępne w Polsce.
https://plus.google.com/u/0/+GooglePolska/posts/YHWhprqjoJ6
Muzyka Google Play to usługa muzyczna z subskrypcją, płacisz miesięczny abonament za dostęp do katalogu z milionem utworów muzycznych (piosenki, albumy i playlisty). Muzykę możesz odtwarzać strumieniowo na swoim urządzeniu mobilnym lub ze strony internetowej. Do strumieniowego przesyłania muzyki i pobierania jej na urządzenie niezbędne jest połączenie z internetem (naliczane są opłaty za transfer zgodne z taryfą operatora w przypadku połączeń z sieci komórkowej). Utwory mogą odtwarzać tylko subskrybenci posiadający aplikację Muzyka Google Play na urządzenia z Androidem 4 lub nowszym oraz iOS 7 lub nowszym, a także na głośnikach Sonos.
Od dzisiaj aplikacja Google Play Music na iOS-a dostępna jest także w Material Design, została również dostosowana do większego ekranu iPada.
źródło: Google Polska (Google+)