OnePlus udostępniło swój Raport roczny za 2014 rok w formie ciekawej infografiki, z której wynika, że OnePlus był popularniejszy niż Kardashianowie.
OnePlus już w listopadzie poinformowało, że sprzedało 500 tysięcy smartfonów OnePlus One, i że docelowo zamierza sprzedać w 2014 roku aż milion telefonów. I wyglada na to, że firma uzyskała bardzo zbliżony wynik. Wynik jest całkiem dobry jak na firmę, która sprzedaje tylko jedno urządzenie, ale daleki od początkowych ambicji i planów sprzedażowych.
Ciekawe ile OnePlus sprzedałby telefonów komórkowych, gdyby nie często krytykowany system zaproszeń. OnePlus miało również kilka potknięć podczas rozpoczęcia sprzedaży. Najwięcej, bo aż 39% telefonów OnePlus One wysłano do Wschodniej Azji, 32% do Europy, 22% do Ameryki Półnoscnej i 7% do Indii.
Przychód firmy za 2014 rok wyniósł ponad 300 mln dolarów, a waga wysłanych smartfonów wyniosła 1055 ton, czyli tyle ile waży 6 płetwali błękitnych.
Na 24 grudnia 2014 roku odnotowano 8 656 060 wpisów na forum i poświęcono 10,8 mln minut na odpowiedzi w call center – co stanowi łącznie 22 lata!
W zespole OnePlus pracuj ludzie z 13 różnych krajów, średnia wieku wynosi 25,6 lat, z czego 47% stanowi mężczyźni a 53% kobiety. W ciągu roku zespół zamówił 134 pizze, rozegrano 357 meczów w piłkarzyki. Średni czas pracy to 12 godzin dziennie, wliczajc każdą sobotę. Loty wykonane przez członków zespołu wystarczyłyby na 8 lotów dookoła ziemi.
OnePlus Two będzie dostępny w drugim lub trzecim kwartale tego roku.Zespół projektowy pracuje nad ukończeniem nowego flagowca, a Carl Pei (założyciel firmy) powiedział, że nowy model będzie sporym zaskoczeniem.
Miejmy nadzieję, że tak będzie, z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że OnePlus Two będzie wyposażony w Snapdragon 810, wyświetlacz Quad HD, 4 GB pamięci RAM, oraz baterię o pojemności 3300 mAh.
źródło: OnePlus – Annual Report Card 2014