Pierwsza reklama Apple’a specjalnie dla Chińczyków

Apple wypuściło pierwszą reklamę skierowaną wyłącznie na rynek chiński.

Chińska reklama Apple'a

W czwartym kwartale zeszłego roku Chiny były kluczowym rynkiem, jeśli chodzi o sprzedaż Apple’a. Nie dziwi też fakt, że firma wypuściła pierwszą nagraną specjalnie dla tego kraju reklamę telewizyjną.

Jednominutowy spot reklamowy dostępny jest na chińskiej stronie internetowej Apple’a i zatytułowany jest Start something new. Wideo jest przełożeniem amerykańskiego spotu Song dla chińskiego odbiorcy.

W reklamie młoda dziewczyna wykorzystuje sprzęt i oprogramowanie Apple’a do skompilowania muzyki na iPadzie, który daje do odsłuchania swojej babci.

W zeszłym tygodniu, Apple pokazało, jak ważny jest dla firmy rynek chiński. Zwiększenie nakładów na reklamę w tym kraju ma sens, aby podkręcić jeszcze bardziej sprzedaż detaliczną. Sprzedaż w regionie Greater China, który obejmuje Chiny, Hong Kong i Tajwan wzrosła o 70 proc. do 16,1 miliardów dolarów w ostatnim kwartale. Chiny stały się drugim co do wielkości rynkiem Apple’a, który generuje 21,6 proc. całkowitych przychodów firmy.

Reklamę możesz obejrzeć na chińskiej stronie internetowej firmy Apple.

źródło: Apple