W ostatnim badaniu satysfakcji klienta w Stanach Zjednoczonych, Samsung wyprzedził Apple’a i znajduje się na 1. miejscu w rankingu firm technologicznych.
Uniwersytet Michigan udostępnił kilka nowych danych dotyczących amerykańskiego wskaźnika zadowolenia klientów (American Customer Satisfaction Index) dla firm technologicznych. W subtelny sposób Samsung przeskoczył w rankingu na pierwsze miejsce pokonując Apple’a.
Samsung odnotował wzrost satysfakcji wśród amerykańskich klientów, podczas gdy Apple nieznacznie osłabło w tym rankingu, pomimo wydania nowego i bardzo pozytywnie przyjętego iPhone’a 6 i iPhone’a 6.
Zadowolenie klienta z telefonów komórkowych (smartfonów) w ogóle ciągle rośnie, w tym wśród takich marek jak Nokia, LG czy HTC. Motorola trzyma się na stałym poziomie, a BlackBerry odnotował spory skok o ponad 7% w stosunku do 2013 roku.
Ogólny wynik Samsunga wzrósł z 76 do 81, podczas gdy Apple spadł z 81 do 79.
Zobaczcie poniżej najnowszy ranking według marek odnoszący się do zadowolenia klientów w Stanach Zjednoczonych.
źródło: American Customer Satisfaction Index, phoneArena – Customer satisfaction survey shows Samsung topping Apple in the US