Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

ZTE ma nowe logo

Nowe logo i strategia ZTE

Chiński producent smartfonów ZTE zmienił wygląd swojego logotypu oraz towarzyszący mu claim.

Firma ZTE do tej pory znana pod nazwą: ZTE 中兴 Corporation (Zhong Xing Telecommunication Equipments Company Limited, gdzie Zhong Xing znaczy „Pomyślność Chin”) zamieniła w swoim logo chińskie hasło na „Tomorrow never waits” i wygląd samego znaku.

ZTE Corporation istnieje na rynku od 30 lat i obecnie jest największym dostawcą sprzętu telekomunikacyjnego w Chinach. Firma produkuje urządzenia mobilne w tym telefony komórkowe, tablety, modemy USB i mobilne hotspoty.

Zmiana na bardziej zaokrąglone i jaśniejsze logo ma mieć związek z nową filozofią firmy CGO (Cool – Green – Open). Slogan „Tomorrow never waits” (z ang. Jutro nigdy nie czeka) śmiało nawiązuje do tytułu jednego z popularnych filmów z Jamesem Bondem :-) ZTE zaznacza, że główny nacisk w strategii zostanie położony na M-ICT (ang. Mobile Information and Communication Technologies).

Z definicji z Wikipedii, w zakres pojęciowy technologii ICT wchodzą:

Nowe logo ma także pokazać konsumentom, że jest firmą przyjazną. ZTE chce rozszerzyć swoją obecność w Stanach Zjednoczonych, a od października ZTE został oficjalnym smartfonem trzech zespołów NBA, New York Knicks, Houston Rockets i Golden State Warriors.

Zobacz poniżej nowe logo i infografikę prezentującą strategię firmy ZTE. Czy przez te zmiany wydaje się, że firma jest młodsza i przyjazna?

Nowe logo ZTE

Nowe logo ZTE (po prawej)

Nowa strategia ZTE: zminiamy świat z Mobile-ICT [infografika]

Nowe logo i strategia ZTE [infografika]
źródło: ZTE – ZTE Unveils Redesigned Logo in New Strategic Focus on M-ICT Innovations

Exit mobile version