Jeszcze do 11 grudnia możecie wziąć udział w internetowym kursie Google Analytics Mobile App Analytics Fundamentals .
Aktualizacja: kurs online został przedłużony do 18 grudnia.
Od 18 listopada do 11 grudnia 2014 roku możecie wziąć udział w online’owym kursie poświęconym podstawowym funkcjom narzędzia Google Analytics, wykorzystywanym do analizy statystycznych aplikacji mobilnych.
Kurs składa się z 4 części, a każdą kończycie rozwiązaniem testu. Lekcje wideo prowadzone są przez Fontaine Foxworth, która jest Product Managerem Mobile App Analytics w Google’u.
Po pozytywnym zdaniu testów (minimum 80% poprawnych odpowiedzi) otrzymacie imienny certyfikat ukończenia kursu, który można wydrukować i oprawić sobie w ramkę lub uploadować do ramki elektronicznej [sic!].
Zachęcamy do poznania funkcji narzędzia Google Analytics, które możecie wykorzystać w optymalizacji Waszych strategii marketingowych dla aplikacji mobilnych.
Strona kursu Mobile App Analytics Fundamentals: analyticsacademy.withgoogle.com/course04
Welcome to Mobile App Analytics Fundamentals
źródło: Google Analytics Academy