Kurs online: Mobile App Analytics Fundamentals

Jeszcze do 11 grudnia możecie wziąć udział w internetowym kursie Google Analytics Mobile App Analytics Fundamentals .

Mobile App Analytics Fundamentals

Aktualizacja: kurs online został przedłużony do 18 grudnia.

Od 18 listopada do 11 grudnia 2014 roku możecie wziąć udział w online’owym kursie poświęconym podstawowym funkcjom narzędzia Google Analytics, wykorzystywanym do analizy statystycznych aplikacji mobilnych.

Kurs składa się z 4 części, a każdą kończycie rozwiązaniem testu. Lekcje wideo prowadzone są  przez Fontaine Foxworth, która jest Product Managerem Mobile App Analytics w Google’u.


Po pozytywnym zdaniu testów (minimum 80% poprawnych odpowiedzi) otrzymacie imienny certyfikat ukończenia kursu, który można wydrukować i oprawić sobie w ramkę lub uploadować do ramki elektronicznej [sic!].

Zachęcamy do poznania funkcji narzędzia Google Analytics, które możecie wykorzystać w optymalizacji Waszych strategii marketingowych dla aplikacji mobilnych.

Strona kursu Mobile App Analytics Fundamentalsanalyticsacademy.withgoogle.com/course04

Welcome to Mobile App Analytics Fundamentals

źródło: Google Analytics Academy

 

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj