Apple Inc. Beats promuje słuchawki Solo2 w nowej kampanii #SoloSelfie z mnóstwem amerykańskich gwiazd.
Spółka zależna Beats Electronics firmy Apple uruchomiła nową Social mediową kampanię reklamową #SoloSelfie promującą słuchawki Beats Solo2. W spocie wystąpiło ponad 20 popularnych amerykańskich celebrytów, między innymi sportowcy, muzycy, aktorzy i inne znane osoby, które za pomocą iPhone’a robią sobie w spocie selfie.
Każdy urywek spotu ze znaną osobą, to zbliżenie na logo Beats na jednej stronie słuchawek, a następnie uchwycenie twarzy gwiazdy. Reklama została zainspirowana nagraniem „Donut Selfie” zamieszczonym na YouTube’ie przez Karen Cheng z San Francisco.
Beats By Dre: #SoloSelfie
W reklamie słuchawek występują: siostry Kendall Jenner (i córki Kylie i Bruce Jenner, najbardziej znane ze swoich występów w telewizyjnym show „Keeping Up with Kardashians”); profesjonalny BMX rider Nigel Sylvester; raperzy Funkmaster Flex, Big Sean, Jadakiss, Nicki Minaj i Fabolous; aktor Norman Reedus z „The Walking Dead”, legenda tenisa Serena Williams, szwedzki DJ Alesso, DJ Vashtie z Nowego Jorki, angielski duet hip-hop owy Rizzle Kicks, gwiazda YouTube’a Bethany Mota i zawodnik NFL New York Giant Victor Cruz.
Poniżej drugi spot z Saturday Night Live komika Kenana Thompsona, udając „Pimptastic” pokazuje jak stworzyć Solo Selfie.W klipie Thompson używa złotego iPhone’a 6 Plus.
Beats By Dre: #SoloSelfie Kenan Thompson
Pokaż swoje #SoloSelfie” dodając hashtagi w mediach społecznościowych: #SoloSelfie na Instagramie i #BeatsByDre na Facebooku i Twitterze.
Beats Solo2 najlepiej sprzedającymi się słuchawkami na świecie, będąc jednocześnie swoistym symbolem indywidualności.
W obu klipach wykorzystano chwytliwy utwór „Something New” od Axwell ^ Ingrosso, a efekt spanoramowanego stereo sprawia, że piosenka szczególnie dobrze pasuje do reklamy słuchawek Beats.
Nowa kampania towarzyszy wprowadzeniu w zeszłym tygodniu do sprzedaży nowych bezprzewodowych słuchawek Beats Solo 2.