Zmiany w regulaminie Facebooka od 1 stycznia 2015 r.

Facebook poinformował dzisiaj, że od początku przyszłego roku wszyscy użytkownicy jego usług zobowiązani będą do przestrzegania nowego regulaminu i zasad obowiązujących w serwisie.

Nowy regulamin Facebooka
Od 1 stycznia 2015 roku, wszyscy korzystający z serwisu społecznościowego Facebook zobowiązani będą do przestrzegania zaktualizaowanych regulaminów, zasad wykorzystywania danych, zasad stosowania plików cookies, a tkaże do wyrażenia zgody na wyświetlanie ulepszonych reklam, które będą dobierane dla każdego użytkownika na podstawie wykorzystywanych przez niego aplikacji i polubionych stron.

Facebook opublikował także specjalne strony, na których można dowiedzieć się więcej na temat sposobu kontrolowania reklam, które są wyświetlane na Waszych profilach.

Zmiany w regulaminie są kosmetyczne i mają na celu poprawienie zrozumienia zasad panujących w serwisie Facebook. Dzisiaj każdy użytkownik tego portalu otrzymał powiadomienie o następującej treści:


Aktualizujemy nasze zasady i udoskonalamy reklamy bazujące na aplikacjach i witrynach, z których…

Facebook - komunikat

Najważniejsze zmiany, które czekają nas na Facebooku od początku 2015 roku:

  • Informacje dotyczące prywatności – specjalnie przygotowane podstrony, zawierające porady i instrukcje umożliwiające dostosowanie preferencji w serwisie Facebook. Są to interaktywne przewodniki zawierajace odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zarządzania informacjami na Facebooku, na przykład jak usuwać oznaczenia, blokowania, usuwanie osób z listy znajomych oraz wybór grona odbiorców postów.
  • Zaktualizaowane regulaminy, zasady wykorzystywania danych i zasady stosowania plików cookies, uwzględniają nowo opracowane funkcje i są bardzie zrozumiałe.
  • Udoskonalenia dotyczące wyświetlania reklam, opierają się na aplikacjach i witrynach, z których kużytkownicy korzystają poza Facebookiem. Rozszerzono zarazem opcje kontrolowania tego typu reklam.
  • W niektórych krajach Facebook testuje działanie przycisku KUP. Jest to funkcja opracowana po to, aby ułatwić kupowanie produktów bez konieczności wychodzenia z serwisu, czy aplikacji Facebook.

Facebook informuje, że nasze ustawienia w serwisie nie ulegną zmianie, a niektóre funkcje, o których mowa dostępne są tylko w wybranych krajach czy rejonach. Na przykład funkcja proponowania znaczników dostępna jest wszędzie poza Kanadą i krajami Unii Europejskiej.

Pełną listę zmian znajdziesz w pełnym komunikacie Facebooka, w źródle tego artykułu.

źródło: Facebook – Aktualizacja regulaminu serwisu

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj