Czy jest coś lepszego niż sparodiowanie stylu Apple’a w swojej reklamie? IKEA wykorzystała go w reklamie swojego najnowszego katalogu na 2015 rok.
Sklep IKEA zaczął promować swój najnowszy katalog na 2015 rok w bardzo oryginalny sposób. Jeśli zamkniesz oczy i posłuchasz akcentu, fikcyjnego Jorgena Eghammera, szefa projektu w Ikei, możesz mieć wrażenie, że słuchasz Jony’ego Ive’a, który mówi o zbliżającej się premierze iPhone’a 6.
Katalog IKEA 2015 nie ma kabli i oferuje wieczną żywotność baterii, zauważa Eghammer. „Interfejs” zamkniętego katalogu wynosi 7,5 na 8 cali. Ale po otwarciu katalogu, wzrasta on do 15 cali. Książka wykorzystuje technologię dotykową Touch, aby móc przeglądać kolejne strony. Zawartość jest fabrycznie zainstalowana, zgodnie z wytycznymi sklepu IKEA.
Ta sprytna parodia Ikei, przypomina nam, że już za niecałe dwa dni Apple zaprezentuje nam dwa nowe iPhone’y.
Zobacz także: Gdzie oglądać konferencję Apple’a na żywo?
Experience the power of a bookbook™