Apple udostępniło kolejne dwie reklamy z serii „Jaki będzie Twój udział?”, w których opowiada dwie nowe historie wykorzystania iPada Air do realizacji pasji.
W pierwszym spocie pt. „Jason’s Verse”, działacz społeczny z Detroit o imieniu Jason Hall inspiruje tysiące ludzi podczas swoich podróży Slow Roll rowerem miejskim. Poniżej możecie obejrzeć całą historię.
Apple – iPad – TV Ad – Jason’s Verse
Druga reklama pt. „Yaoband’s Verse”, pokazuje użycie iPada przez pekiński, elktro-popowy zespół. Oprócz korzystania z iPada na co dzień, podczas koncertów, używają go do tworzenia i zbierania ciekawych dźwięków, które potem wykorzystują do komponowania.
więcej na stronie: Apple – iPad – Organizing a movement
Apple – iPad – TV Ad – Yaoband’s Verse
Kampanie „Your Verse” (What will your verse be?) pokazuje, w jaki sposób iprofesjonaliści używają iPada do prywatnych i zawodowych celów, w tym związanych z musyką, sportem, zdrowiem – realizacją własnych pasji.
więcej na stronie: Apple – iPad – Striking a new chord
źródło: Apple