Coraz więcej czasu spędzamy przed ekranami!

Amerykanie spędzają coraz więcej czasu patrząc na wszelkiego rodzaju ekrany urządzeń.

Czas jaki spędzają Amerykanie przed ekranami różnych urządzeń.
Czas jaki spędzają Amerykanie przed ekranami różnych urządzeń.

Według ostatniego raportu Cross Platform Report firmy Nielsen, w pierwszym kwartale 2014 roku amerykańscy konsumenci spędzili średnio 270 godzin miesięcznie oglądając telewizję lub przeglądając strony lub aplikacje za pomocą smartfonów, komputerów i innych urządzeń.

Wykorzystanie smartfonów odnotowało największy wzrost w porównaniu do ubiegłorocznego kwartału. W tym roku poświęcili aż  7 godzin więcej w ciągu miesiąca na przeglądanie stron lub aplikacji za pomocą smartfona. Tylko dwie kategorie odnotowały nieznaczny spadek: telewizja na żywo (Live TV) i odtwarzanie DVD lub Blu-Ray.

Pomimo niewielkiego spadku telewizja na żywo wciąż stanowi lwią część czasu, jaką ludzie przeznaczają na spędzanie przed jekranem jakiegokolwiek urządzenia. W 1Q 2014 roku, Amerykanie spędzili średnio 160 godzin miesięcznie na oglądaniu tradycyjnej telewizji.

Wzrost użycia smartfonów (Nielsen)
Wzrost użycia smartfonów (Nielsen)

źródło: Statista: People Spend More Time Looking at Screens Than Ever, Nielsen: Emerging Trends in Mobile and What They Mean For Your Business