Amerykanie spędzają coraz więcej czasu patrząc na wszelkiego rodzaju ekrany urządzeń.
Według ostatniego raportu Cross Platform Report firmy Nielsen, w pierwszym kwartale 2014 roku amerykańscy konsumenci spędzili średnio 270 godzin miesięcznie oglądając telewizję lub przeglądając strony lub aplikacje za pomocą smartfonów, komputerów i innych urządzeń.
Wykorzystanie smartfonów odnotowało największy wzrost w porównaniu do ubiegłorocznego kwartału. W tym roku poświęcili aż 7 godzin więcej w ciągu miesiąca na przeglądanie stron lub aplikacji za pomocą smartfona. Tylko dwie kategorie odnotowały nieznaczny spadek: telewizja na żywo (Live TV) i odtwarzanie DVD lub Blu-Ray.
Pomimo niewielkiego spadku telewizja na żywo wciąż stanowi lwią część czasu, jaką ludzie przeznaczają na spędzanie przed jekranem jakiegokolwiek urządzenia. W 1Q 2014 roku, Amerykanie spędzili średnio 160 godzin miesięcznie na oglądaniu tradycyjnej telewizji.
źródło: Statista: People Spend More Time Looking at Screens Than Ever, Nielsen: Emerging Trends in Mobile and What They Mean For Your Business