Nowe reklamy Samsunga już wieją nudą…

W ciągu ostatnich kilku tygodni, Samsung wydał trzy różne reklamy Galaxy S5 i Galaxy Tab S, w których atakuje urządzenia mobilne Apple’a: iPhone’a i iPada. W nowej reklamie znowu dowiadujemy się, że Samsung ma większy ekran – eureka!

Galaxy S5 - Screen Envy

W ciagu ostatniego miesiąca można było zobaczyć zaczepne reklamy Samsunga skierowane przeciwko produktom Apple’a. W reklamach koreański producent naśmiewa się z urządzeń mobilnych Apple’a wytykając słabości i pokazując wyższość swojego telefonu Galaxy S5 i tabletu Galaxy Tab S. Spoty były ciekawe, do dzisiejszego. Ciągłe przyrównywanie się do iPhone;a i iPada staje się już męczące i nudne i ma się wrażenie, że Samsung próbuje leczyć kompleksy. Reklamy tym bardziej tracą na wartości, że Apple je całkowicie zignorował i nie wchodzi w spór na spoty :( Szkoda, bo mogłoby być ciekawie – ale chyba na razie brakuje argumentów (sic!)

Zobacz także poprzednie reklamy Samsunga, w których atakuje Apple’a: Samsung kontra „wielozadaniowość” iPada oraz Właściciele iPhone’ów przytulają się do ściany w najnowszej reklamie Samsunga.

W spocie pt. Screen Envy widzimy użytkownika iPhone’a i Galaxy, którzy rozmawiają o plotkach na temat iPhone’a 6 i większego ekranu. Użytkownik Samsunga puentuje pytaniem „To sie jeszcze nie stało?” – pokazują oczywiście większego Samsunga Galaxy S5. Nuda…

Galaxy S 5 — Screen Envy

Galaxy S5, miał swoja premierę w lutym tego roku. Posiada 5,1-calowy wyświetlacz i wiele innych nowych funkcji o których możecie przeczytać w artykule: Samsung Galaxy S5 i porównanie serii Galaxy. Apple planuje zaspokoić i uciszyć Samsunga już, albo dopiero jesienią tego roku, wprowadzając prawdopodobnie dwa modele iPhone’a (z ekranami o wymiarach 4,7″ i 5,5″). Zobaczymy, czy wtedy Apple odpowie na zaczepki, czy też to zignoruje? Może o tym świadczyć nowa reklama Macbooka Air (zobacz: Reklama Macbooka Air pt. Stickers), w której firma podeszła w zupełnie inny sposób do promowania własnych produktów. W mojej opinii Samsung mógł sprytniej i ciekawiej wykorzystać słabe punkty obecnych produktów Apple’a. Zrobił to niestety słabo – szkoda, bo lubimy inteligentne potyczki wielkich firm.

źródło: Samsung, MacRumors