Dlaczego marketerzy nie powinni ignorować aplikacji mobilnej Vine?

Powyższa infografika prezentuje podstawowe informacje na temat usługi udostępniania wideo Vine, oraz jej użytkowników oraz dlaczego marketerzy nie powinni jej ignorować.
Aplikacja (usługa) mobilna Vine w liczbach:
- ponad 40 milionów zarejestrowanych użytkowników
- co sekundę 5 materiałów z Vine jest udostępnianych na Twitterze
- jeśli każdy zarejestrowany użytkownik Vine nagrałby film, to w sumie trwałby on dłużej niż 3 miesiące
- 57 proc. użytkowników Vine to kobiety
- najliczniejsza grupa wiekowa użytkowników Vine to 18-20 lat
- Vine najczęściej używane jest w weekendy
Dlaczego Vine cieszy się popularnością:
- do 2016 roku materiały wideo będą stanowiły 55 proc. całego ruchu w sieci
- między 2011 i 2016 rokiem nastąpi wzrost ruchu wideo o 1 800 proc.
Dlaczego marketerzy powinni zainteresować się Vine:
- materiały wideo z Vine są o 400 proc. częściej udostępniane niż brandowane wideo
- content zamieszczany przez marki stanowi 4 proc. TOP 100 materiałów z Vine
źródło: Statista, Key Facts on Vine Usage