„Parenthood” – nowa reklama iPhone’a 5s

Apple udostępniło nową reklamę telewizyjną iPhone’a 5s pt. „Parenthood”, w której koncentruje się na aplikacjach i produktach na iPhone’a dla rodziców.

Parenthood - reklama iPhone'a 5s

W reklamie Parenthood, Apple pokazuje jak rodzice używają iPhone’a 5s w codziennych obowiązkach ze swoimi dziećmi.

W reklamie został użyty utwór Julie Doiron  „Life of Dreams”. Poniżej lista aplikacji dla rodziców, które zostały zaprezentowane w reklamie (w nawiasie link do aplikacji w App Storze):

  • Withings WithBaby, (darmowa, link)
  • MyTeeth, (darmowa, link)
  • Drawnimal,(2,99 euro, link)
  • FaceTime, Kamera iSight i Latarka – aplikacje systemowe iOS-a
  • PetManager Pro, (4,99 euro, link)
  • WeMo, (darmowa, link)
  • Kinsa, (darmowa, link)
  • Nike+ Running (darmowa, link)
  • Parrot Flower Power (darmowa, link)

Urządzenia współpracujące z aplikacjami dla rodziców na iPhone’a, które zostały zaprezentowane w reklamie:

  • Elektroniczna niania Withings Smart Baby Monitor (cena 1 129 zł, link do sklepu Apple’a)
  • Przełącznik Belkin WeMo (219,95 zł, link do sklepu Apple’a)
  • Termometr Kinsa (24,99 dolarów, link)
  • Czujnik zdrowia roślin Parrot Flower Power (249,95 zł, link do sklepu Apple’a)

Spot kończy się mottem „Jesteś silniejszy niż myślisz”, podobnie jak wcześniejsze reklamy iPhone’a 5s: „Powerful” i „Strength”.

Apple – iPhone 5s – TV Ad – Parenthood

Reklama i aplikacje zostały zamieszczone na oficjalnej stronie Apple’a: apple.com/iphone-5s/powerful