Już w środę 14 maja o godzinie 19.00 odbędzie się 6. edycja wydarzenia z cyklu Warsaw Speaks Mobile.
Tym razem będziemy rozmawiać o tym jak powinna wyglądać efektywna współpraca na linii Klient – Agencja, dlaczego nigdy nie należy lekceważyć takich etapów mobilnego projektu jak budżetowanie, negocjacje czy testy oraz skąd wziąć pomysł na mobilny start-up. Jak zawsze do udziału w Warsaw Speaks Mobile zostali zaproszeni najlepsi specjaliści z branży:
- Sebastian Umiński – innovative director z agencji reklamowej Saatchi&Saatchi będzie opowiadał o trudach relacji agencji i marketera w projektach mobilnych. Do zobrazowania zagadnienia posłuży się analogią do popularnego serialu Gra o Tron.
- Wincenty Kokot – business development manager z agencji interaktywnej GoldenSubmarine zabierze nas w Tour de Mobile, podczas którego dowiemy się jak odnieść sukces w wyścigu o najlepszą aplikację mobilną oraz jak bezpiecznie dojechać do mety.
- Kamil Brzeziński – właściciel mobilna.pl, firmy, która dba o najlepszą jakość aplikacji mobilnych. Kamil opowie o tym jak przygotować się do testów i jak je przeprowadzić, żeby produkt był dobry. Same konkrety, bez przynudzania.
- Mikołaj Małaczyński, współzałożyciel pierwszej w Polsce wypożyczalni e-booków „na żądanie” Legimi zdradzi nam skąd wziął się u niego pomysł na mobilny start-up oraz podzieli się doświadczeniami z burzliwej dyskusji wokół projektu zaraz po jego starcie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Szczegóły wydarzenia (dokładna agenda, prelegenci, miejsce spotkania) oraz rejestracja na wydarzenie odbywa się na stronie warsawspeaksmobile.com/registration
Warsztaty Warsaw Speaks Mobile odbywają się w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przy ulicy Jagiellońskiej 57/59 w Auli I.
źródło: informacja prasowa