Beats Music, nowa aplikacja usługi strumieniowego przesyłania muzyki już wkrótce ma zostać dostosowana na iPada.
Według zapowiedzi Beats Music zamieszczonej na Twitterze – grafika z hasłem „Something Big is Coming” – aplikacja powinna wkrótce być dostępna także na tablety Apple’a.
Usługa wystartowała 20 stycznia tego roku. Koszt subskrypcji to 9,99 dolara miesięcznie, w ramach której użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych mają dostęp do imponującego zestawu funkcji i biblioteki ponad 20 milionów utworów, które mogą być przesyłane na żądanie na iPhone’ie, Windows Phone’ie i urządzeniach z systemem Android oraz w przeglądarce.
Mimo, że nie można na pewno stwierdzić, że teaser zapowiada aplikację na iPada, że Beats Music zostanie rzeczywiście rozszerzone o dedykowana aplikacje na iPada.
Ellen’s Big Game Commercial „The Right Music” for Beats Music and AT&T
Według firmy Beats, użytkownicy usługi stworzyli do tej pory dwa miliony list odtwarzania, które wygenerowały około 690 lat słuchania muzyki. Imponujące 60 proc. klientów używa Beats Music kilka razy dziennie, a ponad połowa odtwarzanej muzyki pochodzi z gotowych list odtwarzania i funkcji dostosowującej do gustu słuchacza.
Funkcja „właściwa muzyka o właściwym czasie” pozwala wybierać muzykę w oparciu o to gdzie jesteśmy, na co mamy ochotę, z kim jesteśmy i jaki rodzaj/gatunek/nastrój muzyki chcemy aktualnie słuchać.
Jedna piosenka na cztery w usłudze Beats Music pochodzi z niezależnych wytwórni, które otrzymują takie samo wynagrodzenie jak ich komercyjni koledzy!
W Polsce raczej nieprędko doczekamy się tej usługi, podobnie jak długo oczekiwane iTunes Radio. Póki co mamy trzy silne usługi muzyczne: Spotify, Deezer, i WIMP.
Zobacz także: TOP 15 mobilnych aplikacji muzycznych
Oficjalna strona usługi: beatsmusic.com
- Aplikacja na iPhone’a
- Aplikacja na iPada
- Aplikacja na Androida
- Aplikacja na Windows Phone’a
AKTUALIZACJA: Tak, jak oczekiwano pojawiła się aplikacja na iPada.
Beats Music na iPadaźródło: iDownloadBlog, Beats Music