Funmedia otworzy swoje biuro w Rocket Space

Od tytułu Startupu Roku do głównej wygranej w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go, organizowanym w Dolinie Krzemowej. Tak w skrócie wyglądała droga wrocławskiej firmy Funmedia do kolejnego sukcesu, jakim jest trzymiesięczny pakiet biurowy w prestiżowym campusie Rocket Space w San Francisco.

Funmedia aplikacja

Od 24 lutego do 16 marca br. dwóch przedstawicieli firmy Funmedia – Bartłomiej Postek, prezes zarządu oraz Paweł Czerwony, New Business Developer, uczestniczyło w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go! w Dolinie Krzemowej. Głównym celem programu organizowanego przez sieć AIP Business Link, była akceleracja polskich spółek technologicznych do wejścia na rynek USA.

Wylot do Stanów Zjednoczonych poprzedził Silicon Valley Open Week w Warszawie, czyli cykl szkoleń, w czasie którego uczestnicy mieli okazję spotkać się m.in. z Chrisem Burrym, zarządzającym akceleratorem US MAC i nauczyć się budowania skutecznych modeli biznesowych oraz odpowiedniej prezentacji swoich idei.

Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników. Najnowsza aplikacja językowa Lingly jest w trakcie rozwoju i komercjalizacji – nad jej wdrożeniem na rynek pracuje obecnie inny duet z Funmedia w ramach programu akceleracyjnego TURN8 w Dubaju.


W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii – początkowo w San Francisco, później w Palo Alto – reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej. Zakończeniem programu była sesja pitchingowa i prezentacja przed inwestorami, wśród których był m.in. Manuel Fernandez, współzałożyciel DreamFunded.com. Zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze cooworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy, takie jak Spotify, Uber czy Supercell.

Wygrana programu Ready To Go! to duży sukces i satysfakcja, jednak równie  wartościowe są dla nas doświadczenia i wiedza, jakie przyniosło nam nawiązanie networkingu z przedstawicielami firm, takich jak: Google, Cisco, K12.com czy Intel –  mówi Bartłomiej Postek, prezes Funmedia – Z kolei prestiżowa lokalizacja Rocket Space daje szansę na nowe kontakty biznesowe i udział w wielu inspirujących eventach branżowych. 

Udział w Ready to Go! zaowocował również nawiązaniem współpracy z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley, którego studenci będą testować produkty Funmedia oraz firmą Trunity, która za pomocą platformy e-learningowej będzie dystrybuować kursy polskiej firmy na rynku USA. Ponadto, platforma micro-learningowa Coursmos udostępni do sprzedaży elementy e-kursów Funmedia, a dzięki nawiązaniu współpracy z K12.com spółka ma szansę zaistnieć na rynku brazylijskim. Pakiet biurowy w Rocket Space zostanie wykorzystany podczas przyszłych wyjazdów do Stanów Zjednoczonych w celu rozwinięcia partnerstw biznesowych. To kolejny krok, który przybliża firmę Funmedia do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA.

źródło: informacja prasowa Funmedia

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj