Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500 2014.
Apple już trzeci rok z rzędu zostało uznane za najwartościowszą markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500 i została wyceniona na 104,68 mld dolarów. Bez zmian także na miejsce drugim i trzecim, na których znalazły się kolejno Samsung wyceniony na 78 mld dolarów i Google wycenione na 68,62 mld dolarów.
Pierwsza 10 w rankingu Brand Finance Global 500 2014 z wycenami wartości marek w dolarach amerykańskich:
- Apple (104,68 mld)
- Samsung (78 mld)
- Google (68.62 mld)
- Microsoft (62,78 mld)
- Verizon (53,47 mld)
- General Electric (52,53 mld)
- AT&T (45,41 mld)
- Amazon (45,15 mld)
- Walmart (44, 78 mld)
- IBM (41,51 mld)
TOP 20 Brand Finance Global 500 – luty 2014
Pełny ranking znajdziecie na stronach Brand Finance Global 500 2014
Zobacz także:
Apple najcenniejszą marką 2013
Apple znów najbardziej wartościową marką
źródło: Brand Finance Global 500