Apple znów najbardziej wartościową marką

Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500 2014.

Apple logo

Apple już trzeci rok z rzędu zostało uznane za najwartościowszą markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500 i została wyceniona na 104,68 mld dolarów. Bez zmian także na miejsce drugim i trzecim, na których znalazły się kolejno Samsung wyceniony na 78 mld dolarów i Google wycenione na 68,62 mld dolarów.

Pierwsza 10 w rankingu Brand Finance Global 500 2014 z wycenami wartości marek w dolarach amerykańskich:

  1. Apple (104,68 mld)
  2. Samsung (78 mld)
  3. Google (68.62 mld)
  4. Microsoft (62,78 mld)
  5. Verizon (53,47 mld)
  6. General Electric (52,53 mld)
  7. AT&T (45,41 mld)
  8. Amazon (45,15 mld)
  9. Walmart (44, 78 mld)
  10. IBM (41,51 mld)

TOP 20 Brand Finance Global 500 – luty 2014

Brand Finance Global 500 2014

Pełny ranking znajdziecie na stronach Brand Finance Global 500 2014

Zobacz także:
Apple najcenniejszą marką 2013
Apple znów najbardziej wartościową marką

źródło: Brand Finance Global 500