Samsung opublikował nową reklamę tabletu Samsung Galaxy TabPRO, w której naśmiewa się z iPada Air.
Samsung zamieścił na swoim kanale YouTube’a nową reklamę swoje tabletu Samsung Galaxy TabPRO, w którym nawiązuje do opublikowanej przez Apple kiedyś reklamy iPada Air, zatytułowanej „Ołówek” – zobaczcie: iPad Air – reklama, ołówek i Jony Ive.
Oczywiście Koreańczycy zachwalają własny produkt, pokazując bezradność iPada w przypadku wielozadaniowości, z którą nowy tablet Samsunga radzi sobie znakomicie. Ciekawe, czy Apple zignoruje rzuconą rękawicę, czy zaskoczy inteligentnym odwetem? Lubimy takie marketingowe gierki :)
Oba filmy możecie obejrzeć poniżej.
Galaxy TabPro 10.1 — Multitasking, redefined
iPad Air Commercial (US) – Pencil

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.