Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

Już możecie pobrać najnowszy raport Marketing mobilny w Polsce 2013/2014 przygotowany przez Monikę Mikowską z jestem.mobi.

Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

Podsumowanie roku 2013 – najważniejsze wydarzenia, najciekawsze realizacje, aktualne dane dotyczące smartfonizacji Polaków oraz strategiczne wskazówki na rok 2014 – to wszystko i jeszcze więcej znajdziecie w najnowszym raporcie Moniki Mikowskiej z jestem.mobi.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym raportem. Poniżej esencja na temat zawartości raportu z blogu jestem.mobi.

Zawartość tegorocznego raportu Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

Zobaczcie na co autorka raportu zwróciła największą uwagę:


  • 15 najważniejszych wydarzeń na świecie, które rozwijają globalny rynek mobilny i mają wpływ na decyzje, które dziś podejmują marketerzy rozważając swoją obecność w tym obszarze (rozdział pierwszy ‘Najważniejsze wydarzenia 2013 – Świat’);
  • 10 najważniejszych wydarzeń i obserwacji z Polski, które pokazują, w jakim punkcie jesteśmy, co jest naszym największym sukcesem i co jeszcze u nas kuleje (rozdział drugi ‘Najważniejsze wydarzenia 2013 – Polska’);
  • Odpowiedzi na najważniejsze pytania o aktualny poziom smartfonizacji Polaków, przygotowane we współpracy z partnerem merytorycznym raportu, firmą TNS Polska. Tym w tym raporcie znajdują się dane aktualne na styczeń 2014 roku! Wiemy, ile Polaków TERAZ posiada smartfony i wiemy również, czy Polak wie już, czy jego telefon to smartfon (rozdział trzeci ‘Smartfonizacja Polaków 2013/2014′);
  • 16 najciekawszych polskich realizacji mobile marketingowych z ubiegłego roku; postarałam się o wybór możliwie najbardziej niestandardowych – opisuję m.in. dwa projekty rozpoznawalne na skale międzynarodową, dwie pierwsze szerokozasięgowe kampanie promocyjne polskich aplikacji mobilnych i jedną konsekwentnie realizowaną strategię marketingu mobilnego skierowanego do… dzieci (rozdział czwarty ‘Case studies 2013′);
  • Przewodnich po polskich firmach, świadczących usług w obszarze mobile marketingu i rozwiązań mobilnych Firmy podzielone są na 8 kategorii, a w każdej z nich prezentowane w kolejności alfabetycznej. To jedyny rozdział w raporcie zawierający treści reklamowe, ale przygotowany tak, aby stanowił użyteczną wskazówkę przy wyborze partnerów do współpracy. (rozdział piąty ‘Przewodnik po firmach’)
  • 6 rekomendacji dla aktywności w mobile marketingu na rozpoczęty rok 2014. Nie jest to lista najważniejszych trendów zagranicznych, które niekoniecznie przyjmą się już teraz w Polsce, ale praktyczne wskazówki i pomysły, które możesz wdrożyć do swojej strategii od zaraz. (rozdział szósty ‘Wskazówki na rok 2014′)

Konspekt raportu

Raport zawiera 123 strony, waży 39,5 MB i jest dostępny do pobierania za darmo, przy wykorzystaniu usługi Pay with a Tweet or Facebook. Zanim klikniesz, zobacz, co pobierasz:

Konspekt raportu Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

Pobierz raport

Raport jest dostępny bezpłatnie w ramach usługi Pay with a Tweet or Facebook. Aby pobrać, wystarczy, że klikniesz w poniższy button. Po opublikowaniu posta na Twitterze lub FB, od razu przejdziesz do pliku PDF.

UWAGA: Jeśli pobierasz przez Facebook, zwróć uwagę, że najpierw należy kliknąć przycisk ‘Post to Facebook’ i opublikować post z linkiem do jestem.mobi, a następnie należy kliknąć przycisk ‘Access now’ – dopiero wtedy rozpocznie się pobieranie raportu. W przypadku pobierania przez Twittera masz tylko jeden przycisk do kliknięcia, ‘Post Tweet and access’.

Raport dostępny również na stronach jestem.mobi, link do artykułu podany poniżej.

Miłej lektury!

źródło: autor tekstu Monika Mikowska, jestem.mobi, z artykułu Nowy raport ‘Marketing mobilny w Polsce 2013/2014′ – już do pobrania

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj