Apple rozpoczęło emisję dwóch krótszych reklam iPada Air, będących kontynuacją pierwszego filmu „Your Verse”.
Na początku stycznia Apple wypuściło pierwszą nową reklamę iPada Air Reklama iPada Air „Your Verse Anthem” ze ścieżką dźwiękową z filmu „Stowarzyszenie umarłych poetów”. A już dzisiaj na oficjalnym kanale YouTube Apple’a pojawiły się dwie krótsze reklamówki iPada Air pt. „Light Verse” i „Sound Verse”. Każda trwa po 30 sekund i jest częścią kampanii „What will your verse be?” (czyt. Jaka będzie Twoja kwestia?) – prezentującej jak ludzie używają iPada na co dzień, pokazując przykłady fotografa podwodnego, technika wiatraków, alpinistów światowej klasy i wiele innych.
W zeszłym roku, Apple udostępniło również specjalną stronę internetową Life on iPad, która w tym samym duchu podkreśla twórcze wykorzystanie iPada na całym świecie.
Nowe reklamy świadczą o powrocie Apple’a do korzeni reklamowych, choć dla niektórych poważny, podniosły ton i wykorzystanie poezji może wydać się zbyt pretensjonalne.
Zobaczcie i oceńcie sami najnowsze spoty reklamowe Apple’a promujące iPada Air.
Apple – Light Verse
Apple – Sound Verse
źródło: Apple