Jak udostępniamy treści w sieci? [infografika]

Jakim typem udostępniającego w social mediach jesteś? Jakie, gdzie i jak udostępniamy treści w sieci? Zobaczcie ciekawą infografikę.

Którym z 6 typów udostępniających treści w sieci jesteś? Poniżej ciekawa infografika obrazująca psychologię szeringu.

6 typów udostępniaczy

  • HIPSTER – używa e-maila na smartfonie do dzielenia się ze znajomymi
  • KARIEROWICZ – świadomy użytkownik sieci społecznościowych dla biznesu, udostępnia głównie na LinkedInie, używając tabletu
  • ALTRUISTA – zawsze chętny do pomocy, wyrozumiały użytkownik natebooka i e-maila
  • SELEKCJONER – udostępnia wybrane treści, głównie z bliskiego mu kręgu zainteresowań, do udostepniania treści używa zarówno e-maila jak i sieci społecznościowych
  • BUMERANG – używa głównie Facebooka i Twittera, aby zrobić szum i wywołać reakcję znajomych
  • WODZIREJ – zrelaksowany i kreatywny, używa sieci społecznościowe do organizowania sobie życia poza wirtualną rzeczywistością

Liczby

Ciekawsze od rysów psychologicznych są zamieszczone na infografice liczby, oto kilka z nich:

  • 25% użytkowników Facebooka nie dba o swoją prywatność
  • co 2 sekundy przybywa nowy użytkownik LinkedIna
  • 189 milionów użytkowników Facebooka korzysta tylko z wersji mobilnej serwisu
  • 23% użytkowników Facebooka sprawdza powyżej 5 razy dziennie swojego Facebooka
  • milion stron jest zintegrowanych z Facebookiem
  • 82% klientów ufa firmie, której CEO jest aktywne social mediach
  • 50% użytkowników Pinteresta ma dzieci, a 80% użytkowników to kobiety
  • Instagram ma ponad 150 milionów użytkowników

źródło: statpro.com


Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj
  • Ella Svensson

    autor artykułu? chyba za dużo powiedziane…