Jakim typem udostępniającego w social mediach jesteś? Jakie, gdzie i jak udostępniamy treści w sieci? Zobaczcie ciekawą infografikę.
Którym z 6 typów udostępniających treści w sieci jesteś? Poniżej ciekawa infografika obrazująca psychologię szeringu.
6 typów udostępniaczy
- HIPSTER – używa e-maila na smartfonie do dzielenia się ze znajomymi
- KARIEROWICZ – świadomy użytkownik sieci społecznościowych dla biznesu, udostępnia głównie na LinkedInie, używając tabletu
- ALTRUISTA – zawsze chętny do pomocy, wyrozumiały użytkownik natebooka i e-maila
- SELEKCJONER – udostępnia wybrane treści, głównie z bliskiego mu kręgu zainteresowań, do udostepniania treści używa zarówno e-maila jak i sieci społecznościowych
- BUMERANG – używa głównie Facebooka i Twittera, aby zrobić szum i wywołać reakcję znajomych
- WODZIREJ – zrelaksowany i kreatywny, używa sieci społecznościowe do organizowania sobie życia poza wirtualną rzeczywistością
Liczby
Ciekawsze od rysów psychologicznych są zamieszczone na infografice liczby, oto kilka z nich:
- 25% użytkowników Facebooka nie dba o swoją prywatność
- co 2 sekundy przybywa nowy użytkownik LinkedIna
- 189 milionów użytkowników Facebooka korzysta tylko z wersji mobilnej serwisu
- 23% użytkowników Facebooka sprawdza powyżej 5 razy dziennie swojego Facebooka
- milion stron jest zintegrowanych z Facebookiem
- 82% klientów ufa firmie, której CEO jest aktywne social mediach
- 50% użytkowników Pinteresta ma dzieci, a 80% użytkowników to kobiety
- Instagram ma ponad 150 milionów użytkowników
źródło: statpro.com
autor artykułu? chyba za dużo powiedziane…