W najnowszym spocie reklamowym Kindle’a, Amazon porównuje swój tablet z produktem Apple’a, deprecjonując przymioty iPada.
W najnowszej reklamie 8,9-claowego Kindle’a Fire HDX, Amazon sparodiowało charakterystyczny styl reklam Apple’a, przy użyciu słabo zawoalowanej aluzji do głosu Jony’ego Ive’a.
Amazon wskazuje najważniejsze różnice między urządzeniami:
- rozdzielczość o milion więcej pikseli: 2560 x 1600 pikseli vs 2048 x 1536 pikseli w iPadzie Air
- waga 20 proc. mniejsza 0,83 kg vs, 1 funt Kindle’a
- no i najważniejsze czyli cena, o ponad 100 dolarów mniejsza. Za 16 gigabajtowy model Kindle’a zapłacimy 379 dolarów, a za iPada Air 16 GB 499 dolarów.
Niestety w reklamie nie wspomniano o systemie operacyjnym i o tym, że ekran tablety Amazon Kindle HDX, jest około cal mniejszy niż w ipadzie air.
Tego typu reklamy, w których porównywnywano się z konkurencją, zaczęło kilka lat temu Apple w swojej kampani „Jestem Mac”. Czy w odpowiedzi Apple zrobi tym razem jakiś ruch? Wątpię. Zobaczcie produkcję Amazona.
Latest Kindle Tablet TV Commercial. New Kindle Fire HDX 8.9 vs. iPad Air: Sharper, Lighter, For Less
źródło: Amazon Kindle (YouTube)