Jak urządzenia mobilne wpłynęły na sposób odbioru mediów

Zobaczcie infografikę i film z raportu InMobi dotyczące sposobu konsumpcji mediów w erze urządzeń mobilnych.

Zespół badawczy InMobi opublikował w zeszłym roku na Mobile World Congress raport dotyczący konsumpcji mediów. Raport ten jest pierwszym z serii obejmujący aż 18 krajów. Z badania dowiadujemy się jak telefony komórkowe zmieniły sposób w jaki konsumujemy media. Badani byli użytkownicy, którzy korzystają z mobilnych usług internetowych, albo za pomocą przeglądarki lub aplikacji, i obejmuje wszystkie typy urządzeń mobilnych (smartfony, zaawansowane telefony, tablety, itp.)

Oto kilka kluczowych statystyk z pierwszej wersji globalnego badania: 

Komórka prześcignęła telewizję pod względem czasu, z konsumentów spędzających 27% czasu na telefonie komórkowym, w porównaniu do 22% oglądających telewizję.


  • 39% konsumentów korzysta z telefonów komórkowych podczas oglądania telewizji.
  • Trzy czwarte mobilnych konsumentów planuje przeprowadzenie działań mCommerce w ciągu najbliższego roku (76%).
  • 42% użytkowników telefonów  twierdzi, że reklama mobilna pomoże w znalezieniu czegoś nowego.
  • 23% respondentów wskazuje, że reklamy na telefon komórkowy oszczędzają czas i pieniądze
  • 14% respondentów wskazuje, że animowane reklamy wpływają na zakup za pośrednictwem telefonów komórkowych

Zobaczcie film podsumowujący badanie oraz infografikę:

InMobi Mobile Media Consumption Research Q4 2011 – Global Results

Infografika

Infografika InMobi pełna

źródło: InMobi

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj