Zobaczcie infografikę i film z raportu InMobi dotyczące sposobu konsumpcji mediów w erze urządzeń mobilnych.
Zespół badawczy InMobi opublikował w zeszłym roku na Mobile World Congress raport dotyczący konsumpcji mediów. Raport ten jest pierwszym z serii obejmujący aż 18 krajów. Z badania dowiadujemy się jak telefony komórkowe zmieniły sposób w jaki konsumujemy media. Badani byli użytkownicy, którzy korzystają z mobilnych usług internetowych, albo za pomocą przeglądarki lub aplikacji, i obejmuje wszystkie typy urządzeń mobilnych (smartfony, zaawansowane telefony, tablety, itp.)
Oto kilka kluczowych statystyk z pierwszej wersji globalnego badania:
Komórka prześcignęła telewizję pod względem czasu, z konsumentów spędzających 27% czasu na telefonie komórkowym, w porównaniu do 22% oglądających telewizję.
- 39% konsumentów korzysta z telefonów komórkowych podczas oglądania telewizji.
- Trzy czwarte mobilnych konsumentów planuje przeprowadzenie działań mCommerce w ciągu najbliższego roku (76%).
- 42% użytkowników telefonów twierdzi, że reklama mobilna pomoże w znalezieniu czegoś nowego.
- 23% respondentów wskazuje, że reklamy na telefon komórkowy oszczędzają czas i pieniądze
- 14% respondentów wskazuje, że animowane reklamy wpływają na zakup za pośrednictwem telefonów komórkowych
Zobaczcie film podsumowujący badanie oraz infografikę:
InMobi Mobile Media Consumption Research Q4 2011 – Global Results
Infografika
źródło: InMobi