Apple najcenniejszą marką 2013

Apple wyprzedza Coca-Colę i zostaje najbardziej wartościową marką według raportu Interbrand „Best Global Brands 2013”.

interbrand_2013

Apple wyprzedziło Coca-Colę i jest najcenniejszą marką na świecie według najnowszego zestawienia Best Global Brands 2013 przygotowango przez Interbrand. Firma szacuje, że marka Apple jest warta ponad 100 000 000 000 dolarów! Coca-Cola była najcenniejszą marką przez 13 lat i zajmowała co roku 1. miejsce, tym razem została wyprzedzona również przez Google’a i piastuje 3. miejsce.

Google zajęło drugą pozycję wśród najbardziej wartościowych marek zaraz po Apple’u. IBM z wyceną  na prawie 79 200 000 000 dolarów znalazło się na 4. miejscu, a Microsoft na 5.

Wyniki rankingu są bardzo podobne do opisywanych przez nas najbardziej innowacyjnych firm w 2013 roku według BCG, z tym, że Samsung tym razem na 8. miejscu. Za rok będzie tuż za Apple’em?


Pełny raport znajdziecie na stronach Iterbrand.

TOP 100 Best Global Brands 2013 – pełna lista firm

best-global-brands-to-100-2013

TOP 100 Best Global Brands 2013
źródło: Interbrand.com

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj

Latest posts by Łukasz Majchrzyk (see all)