Apple wyprzedza Coca-Colę i zostaje najbardziej wartościową marką według raportu Interbrand „Best Global Brands 2013”.
Apple wyprzedziło Coca-Colę i jest najcenniejszą marką na świecie według najnowszego zestawienia Best Global Brands 2013 przygotowango przez Interbrand. Firma szacuje, że marka Apple jest warta ponad 100 000 000 000 dolarów! Coca-Cola była najcenniejszą marką przez 13 lat i zajmowała co roku 1. miejsce, tym razem została wyprzedzona również przez Google’a i piastuje 3. miejsce.
Google zajęło drugą pozycję wśród najbardziej wartościowych marek zaraz po Apple’u. IBM z wyceną na prawie 79 200 000 000 dolarów znalazło się na 4. miejscu, a Microsoft na 5.
Wyniki rankingu są bardzo podobne do opisywanych przez nas najbardziej innowacyjnych firm w 2013 roku według BCG, z tym, że Samsung tym razem na 8. miejscu. Za rok będzie tuż za Apple’em?
Pełny raport znajdziecie na stronach Iterbrand.