Niesamowita fabuła i klimat horroru, w wielokrotnie nagradzanej niszowej grze LIMBO, teraz dostępne także na urządzeniach z systemem iOS.
LIMBO to wydana w lipcu 2010 roku niezależna produkcja duńskiego studia Playdead, która od razu okazała się hitem w swojej kategorii. Dwuwymiarowa platformowa gra logiczna, która niesamowitym klimatem, prostotą i ciekawą fizyką podbiła serca wielu graczy. Gra zdobyła dwie nagrody na Festiwalu Gier Niezależnych oraz była trzecim najlepiej sprzedającym się tytułem na Xbox Live Arcade w 2010 roku. Po wielu sukcesach wersji komputerowej, postanowiono wydać grę na platformę iOS, dzięki temu posiadacze iPada 2, 3, 4 i Mini, iPoda Touch 4G i 5G, iPhone’a 4, 4S i 5 będą mogli za 4,99 euro rozkoszować się rozgrywką na swoim urządzeniu mobilnym. Teraz czekamy tylko na wersję pod Androida!
Gra jest połączeniem: mrocznej fabuły i muzyki, czarno-białej grafiki, ciekawej mechaniki, tajemniczości i elementów gry logicznej. W grze śmierć towarzyszy głównemu bohaterowi, przy każdej nowo napotkanej przeszkodzie – na pewno wielokrotnie Wasz bohater zginie, zanim wpadniecie na pomysł jak przejść dalej bez szwanku. Polecamy grać późnym wieczorem przy zgaszonym świetle :-) Szkoda, że to tylko kilka godzin niezapomnianej zabawy… aż chciałoby się więcej.
ROZGRYWKA
W grze wcielamy się w głównego bohatera, czyli chłopca o imieniu LIMBO, który poszukuje swojej zaginionej siostry. Sterując jego ruchami, przemierzamy pełen zagadek i niebezpieczeństw czarno-biały i zaskakujący świat. Ciemny obraz ukrywa wiele pułapek: sidła na leśnym podłożu czy gigantyczne pająki i robaki, które będą próbowały zabić chłopca lub będą zagnieżdżały się w jego mózgu i zmuszały do ruchu w jednym kierunku dopóki nie zostaną zniszczone.
Poziom trudności z każdym momentem rośnie i im dalej udało nam się dojść, tym pułapki i zagadki zawierają więcej aspektów fizycznych i są trudniejsze. Pojawiają się maszyny, elektromagnetyzm i grawitacja. Większość z tych pułapek jest ukryta, dopóki nie zostaną włączone, często zabijając chłopca (nie ma limitu żyć). Twórcy LIMBO określają tytuł jako grę „prób i śmierci”, ponieważ czyhające pułapki są zazwyczaj niewidoczne do momentu, gdy gracz w nie wpadnie wielokrotnie ginąc zanim rozwiąże jak bezpiecznie przejść dalej.
Wiele scen śmierci jest animowanych przedstawiając obrazy rozczłonkowania ciała lub obcięcia głowy chłopca, lecz opcjonalny filtr przemocy zaciemnia ekran, zamiast pokazywać te sceny.
Zobaczcie LIMBO w akcji, w oficjalnym teaserze:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!