Sprawdź agendę konferencji in Digital Marketing

Zachęcamy do udziału w konferencji in Digital Marketing, której jesteśmy patronem medialnym.

in Digital Marketing (4-5 października 2017 r.)

Sedno inDM to wyśmienici eksperci i ich program, który w poniższej agendzie.

  • 2 dni | 4-5.10.2017 | Hala EXPO XXI w Warszawie | ceny od 379 zł
  • 2 sceny – to Ty wybierasz interesujący Cię temat
  • 43 ekspertów z Polski oraz Wielkiej Brytanii, Włoch, Niemiec i Czech

Bilety zamówisz na www.indm.pl

Przeczytaj także: In Digital Marketing – konferencja dla branży marketingu online

AGENDA KONFERENCJI

Dzień 1 |4.10.2017

Scena pierwsza

10.00 – 10.40 – Sławomir Skowerski, GoldenSubmarine

Temat: STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE – W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY
Opis: Nic tak nie inspiruje, jak fakt, że kupujemy coś więcej, niż tylko produkt lub usługę. Dlatego firmy starają się roztaczać wizję, że stoi za nimi zawsze „coś więcej”. Opowiadają o sobie, swoich wartościach, pasjach i wyzwaniach im towarzyszących. Dobrze napisana opowieść o marce sprawia, że czujemy ją, żyjemy z nią, smucimy i radujemy się z nią. Dzięki temu odbiorca kupuje ją w całości i jest gotów zapłacić za to całkiem sporo.
Jak napisać dobry storytelling? Dowiesz się:
• czym jest storytelling dziś i dlaczego warto wykorzystać go w reklamie,
• jak z głową stworzyć brand hero i gdzie go poszukać w naszej marce,
• jakie narzędzia komunikacji warto wykorzystać, by nasi odbiorcy się w niej zakochali,
• że nie każda opowieść kończy się happy endem i dlatego trzeba ją dobrze zaplanować,
jak ze storytellingiem poradziły sobie (lub nie) największe firmy w Polsce i na świecie, jak Apple, Allegro, Pepsi czy grupa Żywiec

10.40 – 11.10 – Agnieszka Chabrzyk, 2014-2016 pracowała w Facebooku

Temat: JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE
Opis: Facebook jest obecnie bardzo silnym medium coraz chętniej włączanym przez marketerów do media mixu. Dobrane narzędzia Facebooka pomagają w budowaniu nie tylko parametrów brandowych ale i tych sprzedażowych. To doskonały kanał do precyzyjnego doboru grupy docelowej i dopasowanej narracji. Za pomocą kampanii na Facebook’u możemy docierać do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie ich ścieżki decyzyjnej i nawigować ich do konwersji online lub offline.
Co tutaj bardzo istotne – dzięki zaawansowanej technologii możemy też precyzyjnie mierzyć zwrot z poniesionej inwestycji (czyli ROI kampanii).
Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną najnowsze narzędzia oraz case studies, które mogą być silną inspiracją do pełnego i efektywnego wykorzystania tego medium.

11.10 – 11.50 – Rahim Blak, Click Community

Temat: ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU
Opis: Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość! Z prezentacji dowiesz się:
• jaką wartość możesz dawać fanom?
• Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne?
• Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
• Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?
Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze.

11.50 – 12.20 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.20 – 12.50 – Alex Packham, ContentCal.io, Wielka Brytania

Temat: THE FUTURE OF SOCIAL MEDIA: HOW TECHNOLOGY, INFLUENCERS AND MOBILE WILL CONTINUE TO CHANGE THE LANDSCAPE. LEARN HOW TO ADAPT WITH TIPS
Opis: The marketing landscape continues to change with the rise of influencers becoming more powerful, marketing technology constantly evolving, content being consumed on a mobile phone first more than ever before, and on top of all that AI is supposedly going to take everyone’s jobs. Learn practical lessons and tips on how to navigate the landscape from the CEO of ContentCal, who has been in the marketing industry for 10 years brand side, as an agency owner and Marketing Software CEO.

12.50 – 13.20 – Karol Wyszyński, Los Videos

Temat: 7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ
Opis: Don’t afraid to suck!” tak do tworzenia video online zachęca Casey Neistat ikona video rewolucji. Jednak my byśmy raczej chcieli uniknąć wszelkich błędów. Pokażę 7 błędów, których należy unikać przy tworzeniu kampanii video online. Posłużę się doświadczeniami m.in. z kampanii MALL oraz Squatty Potty.

13.20 – 13.50 – Dominic McGregor, Social Chain Group, Wielka Brytania

Temat: THE STORY OF SOCIAL CHAIN
Opis:
• Building relationships with micro-influencers and brand ambassadors and their role within your campaigns
• Analysing digital engagement beyond impressions, likes, clicks and opens
• Exploring emotional impact and measuring the effect on ROI

13.50 – 14.40 – LUNCH

14.40 – 15.05 – Miłosz Wójcik, Appchance

Temat: JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU
Opis: Nawet 9 na 10 użytkowników aplikacji mobilnej odinstalowuje ją ze swojego urządzenia w ciągu 90 dni od jej pobrania. Podczas prelekcji dowiesz się, co możesz zrobić na każdym etapie pracy nad aplikacją, aby temu zapobiec.

15.05 – 15.35 – Jolanta Jędrysek, ekspert PR

Temat: JAK WYKORZYSTAĆ PR W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH.

16.00 – 16.20 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

16.20 – 16.45 – Agnieszka Stelmaszczyk, agencja Fenomem

Temat:  2,5 SEKUNDY! TYLKO TYLE MASZ CZASU NA SWOJĄ KOMUNIKACJĘ.

Opis:

  • Cyfrowa demencja dotyczy Twojej marki! Czym jest i dlaczego powinieneś ją znać.
  • E – społeczeństwo – cechy charakterystyczne osób do których mówi Twoja marka.
  • Jak wykorzystać 2,5 sekundy w dzisiejszej komunikacji

16.45 – 17.15 – Jan Zając, Sotrender

Temat: JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA
Opis:
• Gdzie szukać informacji i insightów na temat grupy docelowej?
• Jak podejrzeć działania konkurencji i wykorzystać tę wiedzę?
• Jakie wskaźniki i narzędzia wykorzystywać do mierzenia skuteczności działań?
• Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak im zaradzić?

17.15 – 17.40 – Cezary Kuik, Boteusz

Temat: MESSENGER, JAKO NOWY NEWSLETTER
Opis:
• Dlaczego Messenger jest skuteczniejszy niż poczta e-mail?
• Jakie wyniki możesz osiągnąć budując newslettera na Messengerze?
• Jakie sposoby są najlepsze do budowania takiej listy wysyłkowej? Tego wszystkiego dowiesz się podczas mojej prezentacji.
Komunikacja przez Messengera angażuje o wiele bardziej niż poczta e-mail. Średnia Open Rate dla maila wynosi od 15 do 30% a CTR na poziomie 5%. Za to powiadomienia z Messengera generują średnio od 50 do 90% bezpośredniego zaangażowania. Co więcej, budowanie takiej listy wysyłkowej to tylko kilka kliknięć.

18.00 – 22.00 – OD KONWERSACJI DO INTEGRACJI :) – WSPÓLNE PIWKO, WINKO

Dzień 1 | 4.10.2017

Druga scena

10.00 – 10.40 – Komal Helyer, PURE360, Wielka Brytania

Temat: 5 GAME CHANGING MARKETING AUTOMATIONS FOR E-COMMERCE
Opis:
• Find out why Marketing Automation continues to be the marketing activity that will drive the greatest impact into 2018
• Understand how our recommended 5 game changing automations can make a huge impact to your business results
• Learn the practical key factors to consider when designing your automations
• Work smarter, not harder in 2018

10.40 – 11.10 – Dorota Jałocha, Samsung

Temat: RAPORTOWANIE RZADKO REALIZOWANE – JAK POSTAWIĆ SYSTEM RAPORTOWANIA DLA DUŻEJ BAZY DANYCH CAŁKIEM ZA DARMO
Opis: Jesteś ambitny, bystry, masz analityczne skille, stronę internetową lub konto klienta do obsłużenia i mało $$$ na analizę danych?
Podpowiem Ci jedno z rozwiązań, które może uratować wiele monet przed zaprzepaszczeniem.

11.10 – 11.50 – Krzysztof Marzec, trener Google

Temat: 7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS
Opis: Z każdej strony słyszysz, że marketing mobilny jest ważny? Jest coś ważniejszego – brak bezsensownie wydawanych budżetów i zysk z reklamy. Prezentacja ta przybliży zasady, które mają bezpośredni wpływ na efekt i koszt reklamy. Przedstawię realne wyniki takich optymalizacji oraz podzielę się najlepszymi narzędziami z tego zakresu.

11.50 – 12.20 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.20 – 12.50 – Aleksander Skałka, Salesmanago

Temat: MACHINE LEARNING I REKOMENDACJE AI W E-COMMERCE
Opis:
• Jakie dane wykorzystuje się do tworzenia rekomendacji produktowych?
• Czym różnią się rekomendacje dynamiczne od rekomendacji AI?
• Kiedy stosować różne formy rekomendacji produktowych?
• Jakich wyników się spodziewać?

12.50 – 13.20 – Graham Campbell, Moose Media Management Ltd, Wielka Brytania

Temat: NEXT GENERATION SOCIAL MEDIA: UNLEASHING THE POWER OF YOUR EMPLOYEES
Opis: How can your business boost its social reach, whilst simultaneously improving the trust of your brand’s social media followers? Join Graham, managing director of Moose Media Management Ltd, for this power-packed social media session.
Graham believes in the power of employees and that their marketing and sales potential can be harnessed through social media. This seminar is an introduction to employee advocacy exploring practical examples, pitfalls and implementation tools and strategy.

13.20 – 13.50 – Kamil Redestowicz, agencja BBDO

Temat: CZYM WŁAŚCIWIE JEST KAMPANIA DIGITALOWA?
Opis: Czy allegro, które podzieliło branżę, to atl, czy digital? A czy Red Bull Stratos, to była kampania, czy wydarzenie sportowe? A Fearless Girl tylko pr, czy viral? A czy walka Mayweathera i McGregora potrzebowała bannerów, żeby ją cały świat chciał obejrzeć? Czy George R.R. Martin i HBO martwią się tym, że Gra o Tron jest najczęściej piratowanym contentem ever?

13.50 – 14.40 – LUNCH

14.40 – 15.05 – Edward Mężyk, ekspert w dziedzinie Big Data, analizie danych, zarządzaniu hurtowniami danych

Temat: NOWE METODY TARGETOWANIA REKLAM – DOCIERAJ DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE ICH AKTYWNOŚCI W ŚWIECIE RZECZYWISTYM
Opis:
• Czy da się wysłać reklamę internetową tylko do osób, które tydzień temu odwiedziły stacjonarny sklep konkurencji?
• Jakich efektów możemy spodziewać się po kampaniach opartych na zachowaniach konsumentów w świecie rzeczywistym (case studies)?
• Czy da się zmierzyć konwersję offline kampanii online?
Podczas prelekcji opowiem o połączeniu świata online i offline i możliwościach , jakie stwarza ono dla marketerów i reklamodawców oraz o tym, jak za pomocą dobrze znanych narzędzi wykorzystać ten potencjał w codziennej pracy.

15.05 – 15.35 – Damian Huba, DoubleClick

Temat: OPTYMALIZACJA Z DOUBLECLICK
Opis: Jak optymalizować efektywnie działania w wyszukiwarce przy pomocy automatycznych działań w DoubleClick Search (z wykorzystaniem atrybucji, strategii bidowania, cross-device – jakie to daje rezultaty oraz efektywność w zakresie ograniczenia działań manualnych na koncie).

15.35 – 16.00 – Sebastian Suma, Sempai

Temat: TAM, GDZIE SEO NIE MOŻE, TAM ADWORDS DOPOMOŻE – CZYLI SYNERGIA DZIAŁAŃ W MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH
Opis: Czy dobrze wypozycjonowany sklep internetowy potrzebuje jeszcze kampanii Google Adwords? Dokładnie tak! Warto więc wiedzieć w jakich aspektach kampanie SEO i PPC mogą się wzajemnie uzupełniać i kiedy występuje największa synergia z działań w marketingu w wyszukiwarkach.

16.00 – 16.20 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

16.20 – 16.45 – Karolina Lejman, Bluerank

Temat: ANALITYKA JAKOŚCIOWA, CZYLI CO MÓWIĄ TWOI KLIENCI I DLACZEGO GOOGLE ANALYTICS TO ZA MAŁO
Opis: Podczas prelekcji zaproponuję zestaw działań i narzędzi, które mogą realnie wpłynąć na biznes internetowy.
Analityka internetowa już na dobre zadomowiła się w działaniach marketingowych. Coraz bardziej zaawansowanymi metodami ułatwia ocenę skuteczności działań. Ale dobry marketer pozostanie głodny wiedzy. Nie wystarczy już wiedzieć, co się wydarzyło, ale także dlaczego oraz co można zrobić lepiej. Badanie opinii klientów pozwala nadać kontekst statystykom, ocenić realny poziom zadowolenia i wskazać nowe możliwości poprawy satysfakcji klientów. Analityka jakościowa i ilościowa to machina optymalizacji działań reklamowych i kopalnia inspiracji.

16.45 – 17.15 – Bartosz Sikora, Havas Media

Temat: INNE OBLICZE DATA-DRIVEN MARKETINGU
Opis:
• Poznaj przykłady tego na jakich poziomach dane są w stanie wesprzeć marketera w pracy z kampanią, strategią marketingową czy całościową strategią firmy.
• Nieco mniej popularne podejście do popularnego trendu, jakim jest marketing oparty na danych.
• Nietypowe źródła danych użyteczne w planowaniu procesów marketingowych.
• Inspirujące i kreatywne przykłady wykorzystania danych.
Marketing oparty na danych kojarzymy z zastosowaniem dużych zbiorów danych, szeroko pojętą optymalizacją i automatyzacją. Tymczasem niemal nieograniczona mierzalność i policzalność otaczającego nas świata daje nam liczne okazje do dogłębnego poznania naszych odbiorców, czy ulepszenia procesów biznesowych. Nieraz na wyciągnięcie ręki leżą odpowiedzi na nurtujące nas pytania, albo chociaż pytania, których zadanie może nam ukazać właściwe dane.

17.15 – 17.40 – Maciej Szulc, Karolina Kraszewska, z Yieldbird jako jedyna firma z Polski został finalistą The Drum Digital Trading Awards, w kategorii The best Ad Ops Team

Temat: PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE
Opis:
• Programmatic: dlaczego wszyscy szaleją na tym punkcie
• Open market & PMP – potęga deali & brand safety
• Kampanie rich media w programmatic – yes, you can!
• Reklama natywna – jeden klik, setki serwisów.

18.00 – 22.00 – OD KONWERSACJI DO INTEGRACJI :) – WSPÓLNE PIWKO, WINKO

Dzień 2 | 5.10.2017

Scena pierwsza

10.00 – 10.30 – Beth James, Delivery Hero, Niemcy

Temat: KEEPIN’ IT REAL: HOW TO FIND YOUR AUTHENTIC BRAND TRUTH
Opis:
• How to identify your 'brand truth’
• The role of empathy
• Standing out in a crowded marketplace
• How we created a winning brand position: hungryhouse case study
• Practical application of authentic branding – a step by step guide

10.30 – 11.00 – Niccolò Di Vito, Riprese Firenze, Włochy

Temat: AMBIENT MARKETING + GUERILLA MARKETING: A NEW VIDEO FORMAT WITH A HIGH VIRAL CONTENT
Opis: Video Ambient is a highly viral, marketing, production format. Making a video that simulates or stages a real life event is one of the most effective ways to produce content that users – often bombarded by daily messages with obvious commercial purposes – can truly share. Furthermore, telling about your brand through ambient marketing videos allows the production of very attractive content, suitable for all web operators that deal with social media.
Last but not least, the beauty of this format is that you do not have to worry about how it is produced, you just have to come up with a strong idea, something that impresses your users. So, give free rein to your creativity!

11.00 – 11.30 – Dawid Bagiński

Temat: POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK
Opis: Poznaj możliwości sieci reklamowej Facebook i wyjdź z głową pełna pomysłów na docieranie ze swoim produktem lub usługą do najbardziej wartościowych klientów. Sieć reklamowa Facebook, to coś więcej niż tylko obrazki i kawałki tekstów reklamowych. To przede wszystkim sztuczna inteligencja, która w znakomity sposób bada zachowania swoich odbiorców, czyli potencjalnych klientów każdej firmy. Jak dotrzeć do nich przed konkurencją?

11.30 – 12.00 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.00 – 12.40 – Szymon Lisowski, Socjomania

Temat: HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE
Opis: W czasach ograniczonych zasięgów organicznych oraz bardzo rozbudowanych możliwości reklamowych, niezwykle istotne jest dobranie odpowiedniej strategii działania i połączenia działań płatnych i bezpłatnych. Podczas prezentacji opowiem o sposobach na hackowanie algorytmu Facebooka i na optymalizację działań płatnych w Facebook i Instagram Ads. Facebook oraz Instagram tworzą obecnie największy i najbardziej zaawansowany ekosystem społecznościowy na świecie.

12.40 – 13.20 – Danuta Nierada, Saatchi & Saatchi

Temat: „NUDZIARZ NA PRZYJĘCIU” CZYLI JAK W DIGITALU MÓWIĆ ABY CIĘ SŁUCHALI I SŁUCHAĆ BY DO CIEBIE MÓWILI
Opis: Mówią, że najlepszymi rozmówcami są nie ci, którzy potrafią świetnie przedstawić siebie, ale ci którzy sprawiają, że rozmówca czuje się wyjątkowy, zapewniając sobie jego przyjaźń na lata. Krótka prezentacja o tym jak rozmawiać kreatywnie wykorzystując media digitalowe, poparta przykładami z polskiego i zagranicznego podwórka.

13.20 – 13.50 – Philip Brown, Come Round, Wielka Brytania

Temat: INFLUENCER MARKETING

13.50 – 14.40 – LUNCH

14.40 – 15.10 – Joanna Biernacka, dyr. kreatywny, Isobar

Temat: DIGITAL MARKETING OCZAMI KREATYWNEGO
Opis: Świat się zmienia, ale pewne cechy i potrzeby ludzi pozostają niezmienne. Bombardowani bodźcami ze wszystkich stron konsumenci aby zorientować się w tym chaosie potrzebują spójnej i dopasowanej do swoich oczekiwań historii ze strony brandu. Każdy z touchpoint’ów ma inną rolę, ale w każdym z nich marka musi opowiadać tę samą historię. Ta z marek, która będzie potrafiła opowiadać historię wartą śledzenia – wygra.

Dlaczego digital marketing już nie jest i nie będzie osobnym bytem?
Dlaczego podział na online i offline communication jest przeszłością?
Z punktu widzenia kreacji jest to tylko kolejne z narzędzi, dzięki któremu możemy wspólnie z marketerami budować marki… to kolejny punkt styku z konsumentami.
O tyle istotny, że konsumenci są przede wszystkim online i coraz bardziej oczekują dialogu, nie monologu ze strony brandu.
Jak wykorzystać potencjał jaki daje digital?
Jak budować spójny obraz brandu?

15.10 – 15.40 – Agata Mardosz-Grabowska, Trener i tutor egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Polsce

Temat: CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY
Opis: Jaką strategię dla content marketingu powinny przyjąć marki? W jaki sposób mogą one uchronić swoją wiarygodność? Jak tworzyć treści, które ludzie ocenią, jako prawdziwe i wartościowe? – te pytania będą tematem przewodnim tego wystąpienia.
Każda rewolucja pożera własne dzieci, także ta internetowa. Choć wciąż content jest królem, korona na jego głowie coraz bardziej ciąży. Spod kontroli wymykają się kolejne terytoria, a poddani stają się coraz bardziej nieufni.
Żyjemy w świecie, w którym coraz trudniej odróżnić prawdę od kłamstwa. Internet zalewają fale fake-news. Granica między faktem, opinią, reklamą a zmyśleniem jest coraz bardziej rozmyta. Nawet każdorazowa weryfikacja źródła informacji staje się bezcelowa, bo zbyt wiele poważnych źródeł straciło już swoją wiarygodność. Konsekwencją jest ogromny, odnotowany w badaniach, spadek zaufania do wszelkich publikowanych treści. Słowo „post-prawda” zostało uznane słowem roku 2016 według Oxford Dictionaries.

16.15 – 16.30 – ZAKOŃCZENIE

Dzień 2 | 5.10.2017

Scena druga

10.00 – 10.30 – Maciej Dakowicz, Deloitte Digital

Temat: BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU
Opis: Z jakimi wyzwaniami mają do czynienia firmy przechodzące cyfrowe transformacje? Jak w przeskakiwaniu cyfrowych barier w marketingu może pomóc Sztuczna Inteligencja na bazie raportu z badań Deloitte Digital, MIT oraz Salesforce.

10.30 – 11.00 – Karol Dziedzic, trener Google

Temat: NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET
Opis: Poznasz najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników AdWords przy tworzeniu kampanii, które powodują utratę dużej części budżetu reklamowego. Nauczysz się unikać niepotrzebnych pomyłek i dostrzegać „te małe” elementy rzutujące na efektywność całej kampanii.

11.00 – 11.30 – Marek Kobulský, Klido.cz, Czechy

Temat: CUSTOMER LIFETIME VALUE IN YOUR BUSINESS
Opis: What is CLV and how to measure it? Harnessing CLV information to improve customer experience, formulate sales plan, predict revenues, reactivate relevant customers and increase retention.

11.30 – 12.00 – ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.00 – 12.40 – Łukasz Chwiszczuk, ekspert SEM, MediaGroup

Temat: BIG DATA W DZIAŁANIACH SEM JAK WIELE DANYCH MOŻEMY POZNAĆ O UŻYTKOWNIKU?
Opis:
• Zachowania, zarobki, lokalizacje, rzeczy o których wstydzimy się powiedzieć…Jak dużo możemy się dowiedzieć o użytkownikach, którzy docierają na naszą stronę.
• W jaki sposób segmentować dane o użytkownikach?
• Na jakie dane należy zwrócić szczególną uwagę?
• W jaki sposób zdobytą wiedzę wykorzystać w innych działaniach mediowych?

12.40 – 13.20 – Maciej Lewiński, trener Google, do czego powołał go sam gigant

Temat: JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS_NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US

13.20 – 13.50 – Katarzyna Jezierska-Krupa, Mobee Dick, projektant UX

Temat: JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY
Opis: Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt skutecznej aplikacji mobilnej?
UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.

13.50 – 14.40 – LUNCH

14.40 – 15.10 – Adam Dębski, Bluerank

Temat: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM? ISTOTA KONTAKTU W DOBIE MESSENGERA 2.0 I AUTOMATYZACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Opis:
• Dlaczego Facebook przestał być jedynie portalem społecznościowym?
• Jak osiągać najlepsze wskaźniki efektywnościowe w kontakcie z klientem?
• Chatbot, czy moderacja – gdzie jest granica

16.15 – 16.30 – ZAKOŃCZENIE

Do zobaczenia!