Funmedia rozwinie swój biznes w Dolinie Krzemowej

Wrocławska firma Funmedia, twórca produktów e-learningowych, została zakwalifikowana do międzynarodowego programu akceleracyjnego Ready To Go w Dolinie Krzemowej.

Funmedia logo

Program odbywa się w ramach ekosystemu Polski Przedsiębiorczej, a jego beneficjentami są start-upy działające w ogólnopolskiej sieci AIP Business Link.

We wrześniu 2013 r. Funmedia wzięła udział w comiesięcznych eliminacjach do tytułu Start-up Miesiąca, odbywającach się w ramach inicjatywy Business Mixer, organizowanej przez sieć AIP Business Link. Trzyminutowa wypowiedź przedstawiciela Funmedia, opisująca rozwój i ekspansję firmy na rynku e-learningu, zadecydowała o wygranej. W efekcie późniejszych zmagań finałowych oraz rozmów kwalifikacyjnych z mentorami US MAC, firma została zwycięzcą drugiej edycji programu Ready to Go, osiągając tytuł „Start-up Roku” i możliwość rozwijania swojego biznesu w Dolinie Krzemowej.

Program akceleracyjny Ready to Go dedykowany jest polskim przedsiębiorcom, chcącym rozwinąć swój biznes na arenie międzynarodowej, tym samym osiągając globalny sukces. Program prowadzony jest przez Polskę Przedsiębiorczą, działającą na rzecz rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.

Ready to Go w Dolinie Krzemowej otwiera przed Funmedia szansę na zdobycie nowych doświadczeń biznesowych od doświadczonych liderów biznesu, jak również możliwość pozyskania międzynarodowych partnerów i inwestorów. Drogą do tego będą m.in. sesje mentoringowe, spotkania z autorytetami branży nowych technologii oraz wizyty w instytucjach badawczych, parkach technologicznych i ośrodkach naukowych. Celem programu jest wszechstronny rozwój biznesu, począwszy od przekazywania wiedzy i inspiracji, przez rozwój produktów, nawiązywanie międzynarodowych siedzi networkingowych oraz zdobywanie szans na kontrakty biznesowe na sesjach pitchingowych i podczas prezentacji przed inwestorami.

Amerykanie bardzo cenią sobie zaufanie w relacjach biznesowych. Możliwość spotkania zagranicznych przedsiębiorców otwiera nowe możliwości dla naszej firmy. – mówi Paweł Antkowiak, dyrektor ds. Operacyjnych w Funmedia.

Funmedia od czterech lat działa na międzynarodowym rynku e-learningu. Posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych, dystrybuowanych na 26 rynkach. Jest również twórcą aplikacji mobilnych Kursy123 i Courses123, z których korzysta ponad 110 000 użytkowników ze 195 krajów. Funmedia, aby dostać się do programu, musiała nie tylko wygrać ogólnopolskie przedsięwzięcie Business Mixer oraz otrzymać rekomendację mentora US Mac, lecz co więcej wyróżniać się usługami i produktami o globalnym potencjale biznesowym.

Szansa na międzynarodowy sukces i okazja do potwierdzenia innowacyjności przedsięwzięć Funmedia w ambasadzie AIP Business Link w Dolinie Krzemowej rozpocznie się z początkiem marca. Etapem przygotowującym zespół do programu akceleracyjnego będzie Silicon Valley Open Week, czyli cykl szkoleń, podczas których pod okiem doświadczonych przedsiębiorców pracownicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę m.in. o sposobie budowania modelu biznesowego.

Akceleracja w Dolinie Krzemowej to kolejny sukces Funmedia na międzynarodowej scenie start-upowej. Od lutego 2014 r. firma Funmedia rozwija swój najnowszy projekt aplikacji mobilnej do nauki języków Lingly w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w ramach programu akceleracyjnego TURN8, realizowanego przez dubajski i360accellerator.

Zobacz także: Lingly od Funmedia ma szansę na globalny sukces

źródło: informacja prasowa Funmedia