Rynek mobile 2013 [infografika]

Zobaczcie OLBRZYMIĄ infografikę: Rynek mobile 2013 – o mobilnych urządzeniach, platformach, użytkownikach, biznesie, handlu i reklamie, przygotowaną przez SuperMonitoring i AF Studio.

Najważniejsze liczby i fakty podsumowujące rynek mobile 2013:

  • Pod koniec 2013 roku na świecie będzie więcej urządzeń mobilnych niż ludzi.
  • Średni wiek dla pierwszego telefonu komórkowego to obecnie 13 lat.
  • Ponad 2 miliardy urządzeń mobilnych zostaną dostarczone w tym roku.
  • 50% mobilnych użytkowników wykorzystuje urządzenia mobilne jako ich główny lub jedyny sposób dostępu do sieci.
  • Przeciętny użytkownik w ciągu 30 dni korzysta z 6,5 aplikacji mobilnych.
  • 80% czasu spędzanego z urządzeniem mobilnym poświęcane jest na korzystanie z aplikacji.
  • Popularność Internetu mobilnego rośnie 8x szybciej niż popularność internetu w latach 90′ i na początku lat 2000.
  • Ponad 1,2 miliarda ludzi korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych.
  • Globalny ruch internetowy stanowi już 15% całości transferu w Internecie.
  • 28,85% wiadomości e-mail jest odczytywane na telefonach komórkowych a 10,16% na tabletach.
  • Wyszukiwanie mobilne stanowi jedną czwartą wszystkich wyszukań.
  • 1 na 3 mobilne wyszukania ma kontekst lokalny. W przypadku wyszukań stacjonarnych jest to 1 na 5 wyszukań.
  • 51% mobilnego ruchu internetowego jest generowane przez mobilne video.
  • 60% użytkowników korzysta z Twittera za pomocą urządzeń mobilnych.
  • 80% właścicieli smartfonów oraz 81% posiadaczy tabletów korzysta ze swoich urządzeń przed telewizorem.
  • 44% użytkowników telefonów komórkowych spało mając swój telefon przy sobie, żeby nie przeoczyć powiadomienia.
  • 80% użytkowników planuje skorzystać z mobilnych zakupów on-line w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
  • 57% użytkowników nie zarekomendowałoby biznesu posiadającego słabo zaprojektowaną mobilną stronę internetową.
  • Nie posiadanie strony zoptymalizowanej pod mobile jest jak zamykanie sklepu na 1 dzień w każdym tygodniu.
  • 41% osób wykorzystało urządzenie mobilne do wyszukania produktu online po zobaczeniu go w programie TV lub reklamie.
  • Znajdując się w sklepie 36% kupujących szuka innych lokalizacji sklepów danej sieci za pomocą urządzeń mobilnych.
  • 52% użytkowników tabletów woli używać do zakupów tabletu niż komputera stacjonarnego lub laptopa.
  • 72% właścicieli tabletów dokonuje zakupów za pomocą swoich urządzeń co najmniej raz w tygodniu.
  • Posiadacze tabletów wydają 50% więcej niż użytkownicy komputerów stacjonarnych i laptopów.
  • Użytkownicy tabletów są 3 razy bardziej skłonni do zakupu niż użytkownicy smartfonów.
  • Mobilny PayPal w 2012 roku obsłużył płatności o wartości blisko 14 miliardów USD.
  • Reklama mobilna stanowi 30% przychodów Facebooka.

Infografika Rynek mobile 2013

Rynek mobile 2013 - infografika
Rynek mobile 2013 – infografika

źródło: SuperMonitoring.pl